حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
درخواست کسبه از شهردار سمنان:

سنگ‌فرش‌ خیابان امام را دریابید

سنگ‌فرش‌ خیابان امام را دریابید

کسبه و شهروندان سمنانی از شهردار خواستند جهت حفظ منزلت شهروندان با مدیریت اصولی و عدم کاهش فروش کسبه، بدون بستن دائمی مسیر تردد خودروها نسبت به تعمیر کف خیابان امام (ره) اقدام کند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت، به درخواست شهروندان و باتوجه‌به ترددهای لحظه‌ای مردم سطح شهرستان سمنان در خیابان تاریخی امام خمینی (ره) جهت تهیه مایحتاج روزانه و حضور گردشگرها به‌منظور بازدید از مسجد تاریخی و بازار سرپوشیده در خیابان حضرت امام خمینی (ره) صورت می‌گیرد.

 

این در حالی است که خیابان امام خمینی (ره) در زمان مسئولیت شهردار اسبق تعمیرات عمرانی صورت‌گرفته بود. این تعمیرات نه‌تنها اصولی و کارساز نبود؛ بلکه موجب ایجاد مشکل و خطر تردد شهروندان در این خیابان شده است.

 

یک کسبه قدیمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت نسبت به شرایط نامساعد کف خیابان امام ابراز نگرانی کرد و گفت: کسبه با بستن خیابان امام برای جلوگیری از تردد خودروها مخالف است که در اعتراضات گذشته نیز این موضوع مطرح شده است؛ اما خواستار رفع مشکل کف خیابان امام خمینی (ره) هستیم.

 

وی در ادامه افزود: از ابتدای عملیات عمرانی خیابان امام (ره) نوع ساماندهی و رفع مشکل دارای ایرادات عمده‌ای بود چراکه متأسفانه میزان پیاده‌رو خیابان را می‌توان هم عرض با خیابان در نظر گرفت و این در حالی است که شهرداری مشکل پارکینگ خودروها رو اصولی رفع نکرده است.

 

این کسبه در ادامه خاطرنشان کرد: شهرداری بجای استفاده از آسفالت از موزائیک به‌عنوان سنگ‌فرش خیابان استفاده کرده است که در مدت‌زمان کوتاهی با تردد خودروها سنگ‌فرش‌ها تخریب شده که برای خودروها و عابرین پیاده خطرناک است.

 

یکی دیگر از کسبه‌های سمنانی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت گفت: چندین بار است که با خیس‌شدن کف خیابان شاهد زمین‌خوردن موتورسیکلت‌های هستیم که سرنشین آن خانواده است.

 

وی در ادامه افزود: به دلیل سنگ‌فرش بودن کف خیابان با بارندگی یا خیس شدن، سطح خیابان لغزنده بوده و برای خودروها و عابران پیاده خطرناک است.

 

این کسبه در ادامه اذعان داشت: هم اکنون قسمت‌هایی از سنگ‌های کف خیابان امام (ره) آسیب‌دیده است به‌نحوی‌که با عبور خودروها شاهد پرتاب‌شدن سنگ کف خیابان به سمت شهروندان بوده‌ایم.

 

در پایان مصاحبه مردمی یک نفر از شهروندان به نمایندگی از اهالی، کسبه و اصناف خیابان امام خمینی (ره) ضمن اشاره به تردد مردم غیربومی در این منطقه از حسین موسوی به‌عنوان شهردار سمنان خواست که جهت حفظ منزلت شهروندان با مدیریت اصولی و عدم کاهش فروش کسبه، بدون بستن دائمی مسیر تردد خودروها نسبت به تعمیر کف خیابان امام (ره) اقدام کند.

 

وی در ادامه خاطرنشان کرد: درصورتی‌که خیابان امام سریع‌تر تعمیر نشود کسبه و شهروندان در روزهای پیشرو دچار مشکل خواهند شد.

انتهای خبر/

سنگ‌فرش‌ خیابان امام را دریابید

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از