حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/02/31 شمسی | 2024/05/20 میلادی
مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان سمنان:

سومین جشنواره سواد رسانه نسرا برگزار می‌شود

سومین جشنواره سواد رسانه نسرا برگزار می‌شود

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان سمنان گفت: سومین جشنواره سواد رسانه نسرا هم‌زمان با سایر استان‌ها در کشور از 20 اردیبهشت لغایت 20 تیرماه سال جاری برگزار خواهد شد.

صفا در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیل «مرآت»، با اشاره به برگزاری هم‌زمان جشنواره سواد رسانه نسرا در سطح کشور، گفت: این جشنواره در محورهای گوناگون از جمله رسانه‌شناسی، تربیت رسانه‌ای، هوش مصنوعی، اقتصاد رسانه‌ای، جریان‌شناسی رسانه، بازی‌های رایانه‌ای، شبکه ملی اطلاعات‌، فناوری‌های نوین ارتباطی و شناسایی ظرفیت‌ها و مشارکت مردمی در فضای مجازی برگزار می‌شود. 

مسئول سازمان فضای مجازی بسیج استان سمنان با اشاره به اینکه برگزاری چنین جشنواره‌هایی فرصت مناسبی جهت شناسایی ظرفیت‌های فعال و مؤثر موجود در استان در حوزه سواد رسانه و فضای مجازی است؛ عنوان کرد: زمان برگزاری این جشنواره در مرحله استانی، از بیستم اردیبهشت‌ماه لغایت بیستم تیرماه سال جاری است.

صفا با تأکید بر اینکه جهاد تبیین یکی از اهداف مهم سومین جشنواره سواد رسانه نسرا است؛ خاطرنشان کرد: از آن جا که تبادل اطلاعات، آموزش و سرگرمی در دنیای امروز بر مدار رسانه و فضای مجازی استوار است؛ لذا ترویج سواد رسانه و انجام فریضه جهاد تبیین یکی از ضروریات این عرصه به شمار می‌رود. 

این مقام مسئول در ادامه بیان کرد: این جشنواره در قالب‌های متنوعی مانند کتاب، پوستر، بروشور، نرم‌افزار، سخنرانی، پاورپوینت، اینفوگرافیک، موشن‌گرافیک، پادکست و مقاله‌های علمی - پژوهشی آماده دریافت محتوای رسانه‌ای تولید شده توسط نخبگان و فعالان عرصه سواد رسانه و فضای مجازی است. 

وی افزود: علاقمندان می‌توانند آثار خود را جهت شرکت در سومین جشنواره سواد رسانه نسرا، به آدرس https://t.me/nasraa_semnan در تلگرام و https://eitaa.com/nasraa_semnan  در ایتا ارسال کنند. 

صفا با اشاره به اینکه سومین جشنواره کشوری سواد رسانه نسرا پس از جشنواره استانی برگزار خواهد شد؛ ابراز داشت: آثار برگزیده مرحله استانی این جشنواره به مرحله کشوری سومین جشنواره سواد رسانه نسرا راه خواهند یافت. 

صفا ضمن دعوت از عموم فعالان و نخبگان عرصه سواد رسانه در سطح استان سمنان جهت شرکت در سومین جشنواره سواد رسانه نسرا، تأکید کرد: علاقمندان جهت ارائه آثار مطلوب و مورد پذیرش، نسبت به مطالعه دستورالعمل این جشنواره در کانال نسرا استان سمنان به آدرس https://eitaa.com/nasra_semnan و https://t.me/nasra_semnan  اقدام کنند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از