حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
به مناسبت هفته بسیج صورت گرفت؛

اجتماع ۹۰۰ بسیجی در شهرستان سمنان

اجتماع ۹۰۰ بسیجی در شهرستان سمنان

هم‌زمان با سراسر کشور در پنجمین روز از هفته بسیج، رزمایش اقتدار بسیجیان شهرستان سمنان با حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج در مصلای نماز جمعه برگزار شد.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی«مرآت»؛ صبح امروز هم‌زمان با سراسر کشور در پنجمین روز از هفته بسیج، رزمایش اقتدار بسیجیان با حضور پایگاه‌های مقاومت بسیج در مصلای نماز جمعه شهرستان سمنان برگزار شد.

بسیج زاینده و بالنده است

مرتضی عبداللهی در این رزمایش با اشاره به ابتکار امام راحل در ایجاد بسیج ۲۰ میلیونی گفت: امام راحل در راستای انقلاب اسلامی اقدامات بسیار شایسته‌ای را به ارمغان گذاشتند که تشکیل بسیج با حضور همه گروه‌های مردمی یک از این اقدامات ماندگار است.


فرمانده سپاه ناحیه شهرستان سمنان در ادامه افزود: در سال ۵۸ با دستان دانشجویان پیرو خط امام نشان از شجاعتی داشت که تنها با فرمان امام در زمانیکه هیچ کس جرئت مقابله با آمریکا را نداشت ایجاد شد.


وی خاطرنشان کرد: هدف امام از تشکیل بسیج پای‌کار آوردن تمام ظرفیت‌ها و گروه‌های مردمی برای مقابله با دشمن بود و در این مسیر امروز شاهد بسیج هر روز مقتدر از روز قبل به‌پیش می‌رود.


بنا به گفته عبداللهی، بعد از پایان جنگ تحمیلی امام راحل از بسیج به‌عنوان شاکله قدرتمندی یاد کردند و تنها آن را منوط به بعد نظامی ندانسته و با تشکیل بسیج طلاب و دانشجویی و غیره به دنبال حضور همه مردم در این تشکل عظیم بودند.


این مقام مسئول ابراز کرد: امام با تشکیل بسیج همه تهدیدات را به فرصت تبدیل کرد و در مقابل استکبار جهانی با حمایت همه گروه‌های مردمی در بسیج ایستادگی کرد.


عبداللهی تصریح کرد: بسیج نشئت‌گرفته از یک تفکر ناب و خدمت بی‌منت است و بسیجیان در تمام بحران‌ها مقتدرانه ایستاده و به فرض مثال در اغتشاشات سال گذشته شاهد حضور مظلومانه بسیجیان در صحنه و شهادت آنها بودیم.


وی با بیان اینکه امام راحل با تشکیل بسیج جمهوری اسلامی را بیمه کرده است، افزود: به‌واسطه اقتدار بسیج و شجاعت این نیروها در صحنه تمام تهدیدات به فرصت تبدیل شده است.


بنا به گفته عبداللهی، نگاه امام خامنه‌ای نیز نسبت به بسیج مانند دوران اوایل انقلاب قدرتمند و بااقتدار است و ایشان این شجره طیبه را زاینده و بالنده می‌دانند.


فرمانده سپاه ناحیه سمنان ابراز کرد: بسیج امروز تنها به مرزهای جغرافیایی ما محدود نشده و در بسیاری از کشورهای اسلامی تفکر و جریان مقاومت را شاهد هستیم.

 

این مقام مسئول، خطاب به بسیجیان بیان کرد که باید بسیجیان در میدان عمل مقتدرانه و با بصیرت حضور پیدا کنند و نسبت به حوادث تحلیل و تبیین درست و دشمن‌شناسی دقیق داشته باشند.


رزمایش اقتدار با حضور بیش از ۹۰۰ بسیجی


حسین دهرویه در حاشیه برگزاری این رزمایش در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت با اشاره به حضور پرشور بسیجیان در این رزمایش باشکوه گفت: مقارن با هفته بسیج اقشار بسیج در قالب ۱۵ قشر مختلف در شهرستان سمنان با استناد بر حضور بیش از ۹۰۰ نفر در نماز دشمن‌شکن امروز حضور یافتند.


جانشین فرماندهی ناحیه سمنان در ادامه افزود: این اقشار و بسیج محلات با پیاده‌روی از چند نقطه در مراکز شهرستان سمنان در این رزمایش حضور یافتند و با آرمان رهبر معظم انقلاب تجدید بیعت کردند.


بنا به گفته این مقام مسئول ۲۵ گروه میقات و صالحین ازحلقه های برتر پایگاه‌های مقاومت بسیج خواهر و برادر نیز به صورت مجزا در این رزمایش حضور یافتند و کارخواسته ها نیز جهت تکمیل ارائه و به بهترین آن جوایزی ارائه خواهد شد.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از