حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/08 شمسی | 2024/06/28 میلادی
امام‌ جمعه مهدی‌شهر:

شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است

شرکت در انتخابات تکلیف شرعی است

امام‌ جمعه مهدی‌شهر گفت: شرکت در انتخابات موجب حفظ و بقای نظام و دستاوردهای آن می‌شود و این یک حق و تکلیف برعهده مردم ایران است.

حجت‌الاسلام‌ والمسلمین محمد بارانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه شرکت در انتخابات از اوجب واجبات است گفت: هر رأی ما موجب تقویت پایه‌های نظام و استحکام و اقتدار بیشتر کشور خواهد شد.

امام‌ جمعه مهدی‌شهر افزود: مشارکت حداکثری در انتخابات تجدید عهد دوباره با امامین انقلاب است و باید بدانیم رئیس‌جمهور بعد از مقام معظم رهبری بالاترین مقام و سکان‌داری کشور را برعهده دارد که شئونی از ولایت‌فقیه است.

وی همچنین ابراز کرد: گاهی برخی افراد مطرح می‌کنند که فرقی نمی‌کند چه کسی اداره امور کشور را به دست بگیرد و مشکلات همچنان به قوت خود باقی است درحالی‌که شاهد بودیم در دوران شهید آیت‌الله رئیسی بسیار از مفسدین  دستگیر شدند و رواج ساده‌زیستی و عدالت  و خدمت‌رسانی در کشور افزایش یافت،  درحالی‌که در مورد شخص دیگر شاهد ترویج فساد و اشرافی‌گری بودیم، پس بنابراین فرق می‌کند چه کسی روی کار بیاید.

وی همچنین بیان کرد که می‌بایست همه سلایق سیاسی کشور در انتخابات مشارکت داشته باشند؛ زیرا فارغ از اینکه چه کسی رأی بیاورد هر رای ما رأی به‌نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و در راستای تجدید عهد دوباره با شهدا و موجب زنده نگه‌داشتن مسیر آنها خواهد شد.

بارانی ابراز کرد: انتخاب فرد اصلح و مشارکت حداکثری در انتخابات موجب می‌شود ثبات سیاسی و اقتدار ملی افزایش‌یافته و تحولی در سطح مدیریت کشور رخ‌داده و فردی که به عنوان رئیس‌جمهورآینده انتخاب می‌شود با قدرت در مسیر پیشرفت کشور گام برداشته و بداند که مردم حامی سیاست‌ها و برنامه‌هایش هستند. 

وی در نهایت بیان کرد که استمرار غدیر این است که شخصی سکان امور اجرایی کشور را به دست گیرد که بتواند در مسیر ولایت باقی بماند و راه شهید آیت‌الله رئیسی را که مدنظر مقام معظم رهبری است با قدرت ادامه دهد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از