حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
ایثارگر دوران دفاع مقدس:

شهید رئیسی «ما می‌توانیم» را معنا کرد

شهید رئیسی «ما می‌توانیم» را معنا کرد

ایثارگر دوران دفاع مقدس گفت: شهید رئیسی واژه توانستن را با وجود تمام محدودیت‌ها، کمبودها و تحریم‌ها معنا بخشید.

تقی مرادی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان ویژگی‌های بارز شهید آیت‌الله رئیسی گفت: شهید رئیسی دلسوز مردم و کشور بود، و تمام هم و غمش برطرف‌کردن حفره‌های چندین ساله اقتصادی و رفع مشکلات معیشتی بود. 

وی در ادامه افزود: وی  واژه توانستن را معنا کرد، با وجود تمام محدودیت‌های جهانی و تحریم‌ها از تمام ظرفیت‌های موجود در منطقه استفاده کرد و پیشرفت را منوط به ارتباط با غرب ندانست.

مرادی تصریح کرد: شهید آیت‌الله رئیسی مرد اخلاق بود، هیچگاه حرف ناصحیح بر زبان جاری نساخت و هدفش فقط خدمت به مردم و جلب رضای الهی بود.

رزمنده دفاع مقدس با اشاره به روحیه جهادی و فساد ستیز شهید رئیسی گفت: هر نقطه از کشور دچار معضل می‌شد این شهید بزرگوار در خط مقدم رفع این معضلات قرار داشت و با فساد مبارزه می‌کرد و در دولت وی کسی جرات فساد نداشت و اگر هم موردی وجود داشت با آن برخورد می‌شد.

مرادی همچنین تصریح کرد: نکته حائز اهمیتی که باید به آن اشاره شود این است که اگر قدرشناسی در مقابل نعمات صورت نگیرد خداوند وجود آن نعمت را دریغ می‌کند؛ مانند شهید رئیسی که حضورش نعمت بزرگی برای کشورمان بود؛ اما تا زمان حضورش صحبتی از خدماتش نشد.

وی خاطرنشان کرد: مهم‌ترین وظیفه ما مشارکت حداکثری در انتخابات و برگزیدن فردی اصلح، دلسوز، متواضع و انقلابی است تا  بتواند راه شهید جمهور را ادامه دهد. 

مرادی در نهایت ابراز کرد: آیت‌الله رئیسی خادم‌الرضا (ع) و خادم ملت بود و خون پاک او تقویت‌کننده مسیر خدمت به مردم از سوی مسئولان و نیروهای مخلص کشورمان است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از