حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش:

شهید رئیسی دنبال دیپلماسی انقلابی بود

شهید رئیسی دنبال دیپلماسی انقلابی بود

رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران گفت: شهید رئیسی در حوزه سیاست خارجی این بود که دیپلماسی التماسی را به دیپلماسی انقلابی تغییر داد و با این کار چهره اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در سطح بین‌المللی افزایش داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌والمسلمین عباس محمدحسنی در آئین بیست و هشتمین یادواره ۷۲ شهید شهر دیباج به میزبانی مصلی امام خمینی (ره) این شهر گفت: باگذشت ۳۵ سال از رهبری انقلاب حضرت آیت‌الله امام خامنه‌ای با هوشمندی و درایت و آینده‌نگری و سخنان ارزشمند و کوبنده خواب را از دشمنان می‌گیرد و نقشه‌های بدخواهان نظام یکی پس از دیگری نقش‌برآب می‌شود.

 رئیس سازمان عقیدتی سیاسی ارتش جمهوری اسلامی ایران تصریح کرد: امروز ما مفتخر هستیم که از یک رهبری والا و جهانی برخورداریم که نظیر چنین رهبری در دنیا سراغ نداریم. 

این مقام مسئول به شخصیت جهادی؛ مردمی و انقلابی رئیس‌جمهور شهید سید ابراهیم رئیسی پرداخت و افزود: شهادت شهید جمهور رئیسی یک مصیبت غیرقابل‌جبران برای ملت ایران بود که با شهادت وی  ملت سوختند و عزادار شدند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از ویژگی‌های شهید رئیسی در حوزه سیاست خارجی این بود که دیپلماسی التماسی را به دیپلماسی انقلابی تغییر داد و با این کار چهره اقتدار جمهوری اسلامی ایران را در سطح بین‌المللی افزایش داد.

 محمدحسنی اضافه کرد: شهید جمهور رئیسی پرورش‌یافته مکتب امام خمینی ( ره) و رهبر فرزانه انقلاب بوده و در طی حضور در مناصب مختلف در قوه قضائیه؛ مجریه و تولیت آستان قدس رضوی منشأ خدمات ارزنده و شایسته و باهدف خدمت به مردم و به‌ویژه محرومان جامعه همراه بوده است و خودش را وقف مردم کرده بود. 

این مقام مسئول در خاتمه از امام راحل به‌عنوان شخصیتی جهانی یاد و گفت: همراهی ملت با امام خود ثمره استقلال را به یادگار گذاشت و ایشان توانست باتکیه‌بر خدا و پشتیبانی ملت ایران رژیم پهلوی و ایادی آنان را به زباله‌دان تاریخ بفرستد و عزت و استقلال را به ارمغان بیاورد. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از