حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/27 شمسی | 2024/10/18 میلادی
صهیونیست‌ها به‌دنبال ایجاد جنگ روانی هستند
امام جمعه سمنان:

صهیونیست‌ها به‌دنبال ایجاد جنگ روانی هستند

امام‌ جمعه سمنان گفت: صهیونیست‌ها با انتشار اخبار کذب و جعلی به‌دنبال ایجاد جنگ روانی و ترس و دلهره در بین مردم ایران هستند.

به گزارش خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته سمنان که در مسجد امام خمینی (ره) برگزار شد با اشاره به جنگ روانی و رسانه‌ای دشمن گفت: صهیونیست‌ها در این ایام اخبار کذبی از شهادت فرماندهان ارشد نظامی منتشر می‌کنند که تنها برای برهم‌زدن امنیت روانی جامعه است.

وی در ادامه افزود: رژیم صهیونیستی در برابر حملات جبهه مقاومت خسارت‌های زیادی متحمل شده است؛ اما از آنجا که قدرت و ابزار رسانه دنیا در دست آن‌هاست به‌شدت این اخبار سانسور شد؛ اما در مقابل آن‌ها با عملیات رسانه‌ای به‌دنبال ایجاد ترس و دلهره در بین مردم ایران هستند.

امام جمعه سمنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در آستانه فروپاشی قرار گرفته است، توضیح داد: عملیات وعده صادق 2 خسارت‌های زیادی را به زیرساخت‌های رژیم صهیونیستی وارد کرده و بسیاری از شهرک‌نشینان این سرزمین اشغالی در حال ترک آن هستند و ان‌شاءالله نابودی رژیم صهیونیستی به‌زودی محقق خواهد شد.

مطیعی در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه با توجه‌ به  به در پیش بودن سالروز وفات حضرت فاطمه معصومه (س) ابراز کرد: حضرت معصومه شفیع شیعیان در روز قیامت است و این مهم نشان‌دهنده جایگاه و منزلت والای ایشان است.

وی همچنین ابراز کرد: قرار گرفتن سمنان در مسیر بین‌الحرمین افتخاری برای مردم این استان است و امیدواریم  توفیق خادمی زائران این دو بزرگوار بیش‌ از پیش نصیب مردم استان سمنان شود.

خطیب جمعه سمنان همچنین به هفته پیوند اولیا و مربیان اشاره کرد و بیان داشت: امروز دانش‌آموزان در هجمه تهاجمات فرهنگی دشمن قرار دارند و می‌بایست بیش‌ از پیش به تربیت دینی دانش‌آموزان بها داده شده و ارتباط آن‌ها با مساجد تقویت شود.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از