حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی:

صهیونیست‌ها توان رویارویی با ایران را ندارند

صهیونیست‌ها توان رویارویی با ایران را ندارند

کارشناس و تحلیل‌گر مسائل سیاسی گفت: رژیم صهیونیستی به دنبال تقابل نظامی با ایران نخواهد بود؛ چون توان نظامی لازم را ندارد.

سید محمدحسن موسویان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به حملات گسترده سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران به برخی مواضع رژیم صهیونیستی گفت: خوشبختانه همان‌طور که معظم له وعده داده بودند و با توجه به جنایات رژیم صهیونیستی علیه کنسولگری کشورمان و همین‌طور در حق مردم مظلوم غزه این پاسخ قاطعانه انجام شد.

این کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی ابراز کرد: نکته قابل‌توجه در حملات شب گذشته عدم حمایت آمریکا از رژیم صهیونیستی بود که با وجود شعارها تنها به بعد دیپلماتیک بسنده کرد و در کنار آن حتی کشورهای منطقه نیز با این رژیم همکاری نکردند و تنها چند کشور هم‌پیمان آمریکا به محکوم‌کردن رژیم غاصب پرداختند.

وی همچنین ابراز کرد که این عملیات ترکیبی و قدرت موشک‌های ایران توانسته از سامانه‌های پدافندی عبور و به اهداف مدنظر برخورد کنند و این‌چنین طراحی عملیات و میزان گستردگی آن در دنیا بی‌نظیر است و نشان‌دهنده قدرت جمهوری اسلامی ایران است که توانسته به جایگاهی از قدرت نظامی دست پیدا کند که بدون واهمه وارد مبارزه با این رژیم منحوس شود.

موسویان تصریح کرد که این پیروزی دیپلماتیک قابل‌تحسین است و در کنار ایران این کشور اشغالگر از طرف یمن، خاک سوریه و جنوب لبنان هم مورد هدف قرار گرفت و بلندی‌های جولان و بنادر و برخی پادگان‌ها آماج حملات موشکی نیروهای مقاومت شد.

این کارشناس و تحلیلگر مسائل سیاسی در مورد واکنش رژیم غاصب و کودک‌کش صهیونیستی به این حملات ابراز کرد: فعلاً صهیونیست‌ها از ترس این حملات به پناهگاهشان رفته‌اند و قطعاً توان رویارویی و مقابله باقدرت نظامی ایران را ندارند و به دنبال تلافی نخواهند بود؛ زیرا می‌دانند اگر اقدامی کنند با برخورد قاطع کشور روبرو خواهند شد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از