حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
استاندار سمنان خبر داد:

ظرفیت اولیای دانش‌آموزان برای رسیدگی به امور مدرسه

ظرفیت اولیای دانش‌آموزان برای رسیدگی به امور مدرسه

استاندار سمنان گفت: مدیران مدارس از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های اولیای دانش‌آموزان برای رسیدگی به امور آموزشی و پرورشی در مدارس بهره‌مند شوند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت،  هاشمی استاندار سمنان در نشست با مدیران آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: تلاش برای ایجاد آرامش و امنیت در مدارس و توجه به مسائل آموزشی و پرورشی مهم‌ترین اولویت است.

 

 استاندار مسائل و مشکلات سال تحصیلی گذشته را یادآور شد و افزود: دشمنان نظام همه امکانات خود را برای ایجاد ناامنی و برهم‌زدن آرامش در بخش‌های مختلف جامعه از جمله مدارس به کار گرفتند که با مدیریت درست و هوشیاری، تلاش دشمنان ناکام ماند.

 

 هاشمی بر توجه به تأمین نیروی انسانی، ارتباط با اولیا دانش‌آموزان و ائمه جمعه و فرهنگ‌سازی درباره حجاب عفاف در مدارس تأکید کرد.

 

 استاندار همچنین با تأکید بر اینکه دستگاه‌های خدمات‌رسان حق قطع انشعاب آب، برق، گاز و تلفن مراکز آموزشی را به دلیل بدهی ندارند؛ از مدیران مراکز آموزشی استان خواست تا نسبت به پرداخت بدهکاری مدارس اقدام کنند.

 

 مدیرکل آموزش‌وپرورش استان سمنان هم در این نشست گفت: ظرفیت‌سازی تشکل‌ها یکی از راهبردهای مهم در آموزش‌وپرورش است.

 

 وزیری، نقش مدیران مدارس در تحقق اهداف آموزش‌وپرورش را مهم و اساسی بیان کرد و افزود: ارتباط و تعامل و افزایش رضایتمندی اولیای دانش‌آموزان برای پیشبرد امر تحصیلی در الویت برنامه‌های آموزش‌وپرورش است.

 

 در این نشست مدیران و معاونان آموزش‌وپرورش استان مسائل و مشکلات و برنامه‌های سال تحصیلی جدید را بیان کردند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از