حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/06/29 شمسی | 2024/09/19 میلادی
دبیر حزب عدالت‌طلبان در استان سمنان:

فتنه سال گذشته تجربه‌ای گران‌بها برای کشور شد

فتنه سال گذشته تجربه‌ای گران‌بها برای کشور شد

دبیر حزب عدالت‌طلبان در استان سمنان گفت: فتنه سال گذشته اگرچه خسارت‌بار بود و موجب تحمیل هزینه‌های مالی و جانبی زیادی به‌ نظام اسلامی شد؛ اما نهایتاً با پیروزی جبهه اسلام به پایان رسید و تجربه‌ای گران‌بها برای کشور شد.

مظفر پاکزادیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، با اشاره به حوادث سال گذشته کشور گفت: اغتشاشات سال گذشته، وسیع‌ترین نبرد جهانی بر علیه انقلاب اسلامی ایران بود، اما دشمن در این پیکار سنگین، شکست خورد.

 

بنا به گفته پاکزادیان، دشمن با تمام توان و ظرفیت در اعتراضات سال گذشته وارد میدان عمل شد و با شروع اعتراض از مسئله حجاب به دنبال به دنبال نابودکردن وجهه مشروعیت انقلاب اسلامی بود که با عنایت خداوند و حمایت رهبری با شکست مواجه شد.

 

وی در ادامه  افزود: بسیج و سپاه در فتنه عظیم سال قبل با تدبیر، ثبات قدم و اعتمادبه‌نفس در میدان حاضر شده و در کنار مردم، با نقش بر آب‌کردن نقشه‌های دشمن، موجب شکست توطئه عظیم دشمن شدند.

 

دبیر حزب عدالت طلبان ایران اسلامی با اشاره به نقش‌برجسته ولایت‌فقیه در حل مسائل سال گذشته کشور گفت: برخلاف تصور دشمن مردم بصیر و فهیم ایران اسلامی با حمایت رهبری و فرامین ایشان راه درست و حق را از باطل تشخیص داده و به مسیر اصلی انقلاب  بازگشتند.

 

پاکزادیان با اشاره به افول هیمنه پوشالی آمریکا تصریح کرد: از سال گذشته تا کنون شاهد هستیم از آن همه خودنمایی و رخ‌نمایی دشمن که در چند دهه گذشته به آن می‌بالید دیگر خبری نیست و آمریکا آن جایگاه قبلی خود را به‌عنوان مسلط‌ترین قدرت جهانی ازدست‌داده است.

 

دبیر حزب عدالت‌طلبان ایران اسلامی بیان داشت که فتنه سال گذشته اگرچه خسارت‌بار بود و موجب تحمیل هزینه‌های مالی و جانبی زیادی به‌نظام اسلامی شد؛ اما نهایتاً با پیروزی جبهه اسلام به پایان رسید و  تجربه‌ای گران‌بها برای کشور شد.

 

وی در نهایت با اشاره به تلاش دشمن برای ایجاد آشوب مجدد در کشور بیان داشت: دشمن قصد دارد در سالگرد حوادث پاییز ۱۴۰۱ بار دیگر فتنه‌انگیزی کند و با آمادگی و هوشیاری ما دشمن نمی‌تواند کاری انجام دهد و راهکار مقابله با آن، پیشگیری است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از