حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/03/01 شمسی | 2024/05/21 میلادی
مدیر فرودگاه سمنان:

فرودگاه سمنان مهیای پروازهای داخلی می‌شود

فرودگاه سمنان مهیای پروازهای داخلی می‌شود

مدیر فرودگاه سمنان گفت: طی سفر دور دوم هیئت دولت به استان سمنان رایزنی‌های لازم جهت انجام پروازهای داخلی از فرودگاه سمنان انجام گرفته است.

حسین شجاعی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در خصوص انجام پرواز حجاج بیت‌الله الحرام از فرودگاه سمنان گفت: انجام پروازها از فرودگاه سمنان آرزوی دیرینه مردم استان سمنان و علی‌الخصوص شهر سمنان است و در این زمینه فرودگاه سمنان آمادگی کافی را برای انجام این مهم دارد.

مدیر فرودگاه سمنان در ادامه افزود: متأسفانه امسال این پرواز با وجود آمادگی کافی  و فراهم بودن زیرساخت‌های لازم از فرودگاه سمنان انجام نشد، به جهت آنکه از سمت عربستان تنها به 9 فرودگاه ایران اجازه پرواز به سرزمین وحی داده شد.

وی خاطرنشان کرد: فرودگاه سمنان مرز هوایی را اخذ کرده و می‌تواند پروازهای بین‌المللی داشته باشد و ظرفیتی برای رشد و توسعه استان سمنان فراهم آورد که در این خصوص در حال رایزنی هستیم  پروازهای بین‌المللی با جدیت بیشتر در سال جاری انجام شود.

این مقام مسئول در رابطه با انجام پروازهای داخلی نیز تصریح کرد: خوشبختانه در این رابطه رایزنی‌های لازم انجام گرفته و در سفر دوم هیئت دولت به استان سمنان مصوباتی خوبی لحاظ شده که ان‌شاءالله به‌زودی از زبان استاندار به سمع و نظر مردم سمنان خواهد رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از