حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
استاندار سمنان تأکید کرد:

لزوم بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور

لزوم بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی پرشور

استاندار سمنان گفت: تسهیل در فراهم‌سازی زمینه برگزاری هرچه بهتر و پرشورتر انتخابات و تحقق حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی در دستور کار است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، سید محمدرضا هاشمی،  شامگاه یکشنبه در نشست تبیینی انتخابات با فعالان حوزه گردشگری و صنایع‌دستی استان در محل سالن جلسات یادگار امام (ره) استانداری سمنان بر لزوم بسترسازی برای برگزاری انتخاباتی پر شور در اسفندماه امسال تأکید و با اشاره به اقدامات استان در حوزه میراث‌فرهنگی گفت: افزایش ۶۰۰ درصدی اعتبارات میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری استان، ثبت ۶ کاروان‌سرای تاریخی استان، آزادسازی کاروان‌سرای شاه‌عباسی سمنان، کسب ۳۳ عنوان نشان ملی در حوزه صنایع‌دستی، انتخاب سمنان به‌عنوان نماینده جمهوری اسلامی ایران در اتحادیه شهرهای جاده ابریشم و رتبه اول کشور در حوزه میراث‌فرهنگی، صنایع‌دستی و گردشگری تنها بخشی از اقدامات و دستاوردهای ارزنده به‌دست‌آمده در حوزه میراث‌فرهنگی و گردشگری استان سمنان است.

 وی افزود: کاهش تورم، کاهش نرخ بیکاری و اجرای مطلوب طرح نهضت ملی و کسب رتبه‌های نخست و برتر کشوری از دیگر دستاوردهای به‌دست‌آمده برای استان سمنان است.

 هاشمی خاطرنشان کرد: ما وظیفه داریم تا امنیت و سلامت انتخابات را تأمین کرده و همچنین زمینه حضور حداکثری و قوی در انتخابات ۱۱ اسفند سال جاری را برای همگان فراهم کنیم.

 استاندار سمنان تصریح کرد: فعالان حوزه گردشگری، هنرمندان صنایع‌دستی، هتلداران و بوم‌گردی‌ها به‌واسطه جامعه گسترده مخاطب و گروه‌ها و جامعه هدف خود، می‌توانند در راستای لبیک به فرمان رهبر معظم انقلاب در خصوص تحقق مشارکت قوی و حضور حداکثری در پای صندوق‌های رأی از طریق تبیین، اطلاع‌رسانی و نشست‌های تبیینی نقش‌آفرینی مؤثر داشته باشند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از