حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان سمنان:

مجوز مولدسازی 61 ملک اخذ شده است

مجوز مولدسازی 61 ملک اخذ شده است

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان سمنان گفت: مجوز مولدسازی 61 ساختمان اخذ شده و می‌بایست از محل مولدسازی 375 میلیارد تومان سرمایه جذب شود.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سید جمال وزیری در نشست خبری پیش از ظهر امروز در جمع  اصحاب رسانه از تکمیل ساختمان اداره کل آموزش و پرورش سمنان تا پایان مردادماه سال جاری خبر داد و گفت: این ساختمان تاکنون  95 درصد پیشرفت فیزیکی داشته و برای تکمیل آن اعتبارات لازم از محل درون‌سازمانی در نظر گرفته شده است.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان سمنان در ادامه افزود: 33 درصد مدارس در غرب استان سمنان جزو بافت فرسوده و تخریبی محسوب می‌شود و در تلاش هستیم با راه‌اندازی نهضت مدرسه‌سازی و حمایت خیرین این تعداد واحدهای فرسوده را بهسازی کنیم.

این مقام مسئول بیان کرد: مجوز مولدسازی 61 ساختمان اخذ شده و البته مولد سازی تنها به معنای فروش یک واحد نیست، بلکه اشکال مختلفی دارد اما آنچه که مسلم است می‌بایست از محل مولدسازی 375 میلیارد تومان سرمایه جذب شود که قطعا محقق خواهد شد.

بنا به گفته وزیری، اولین مرکز آموزشی و رفاهی فرهنگیان سمنان در منطقه امیرآباد دامغان در حال راه‌اندازی است و در این راستا مکاتبات لازم انجام ‌گرفته است.

وی همچنین از بهسازی مجموعه ورزشی شهید «سیدرضی موسوی» در بلوار شریف واقفی سمنان خبر داد و بیان کرد: تعمیر این مجموعه نیازمند 10 میلیارد تومان بودجه است که در حال حاضر 7 میلیارد تومان آن محقق شده و مراحل کار در حال انجام است.

وزیری از تلاش برای افزایش مدارس و هنرستان‌های شاهد خبر داد و افزود: در تلاش هستیم هنرستان‌های جدید در کنار مراکز صنعتی و معادن جهت تعامل بین مدارس و صنعت ایجاد شوند.

مدیرکل آموزش ‌و پرورش استان سمنان به راه‌اندازی دهکده المپیک در شهر جدید چلیم در نزدیکی شهرستان سرخه اشاره کرد و توضیح داد: برای راه‌اندازی این دهکده نیازمند 200 هکتار زمین بودیم که موافقت آن در شهر جدید چلیم انجام شد.

وی از ثبت‌نام یک هزار و 400 نفر از فرهنگیان در سامانه نهضت ملی مسکن خبر داد و بیان کرد: در تلاش هستیم زمین‌های مازاد در سطح استان به مسکن فرهنگیان اختصاص داده شود.

انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از