حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/06/28 شمسی | 2024/09/18 میلادی
تکواندوکار طلایی ایران:

مدال طلا را با درد کشنده گرفتم

مدال طلا را با درد کشنده گرفتم

تکواندوکار طلایی ایران با تأکید بر اینکه تمام مبارزاتش تا فینال و مسیر مدال طلا سخت بود، گفت: در مبارزه نهایی دردی به‌خاطر آسیب انگشت داشتم که مرا می‌کشت.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ آرین سلیمی که شامگاه شنبه در وزن ۸۰+ کیلوگرم موفق به شکست حریف انگلیسی و کسب مدال طلا شد، گفت: از پیام‌های پُرمهر مردم و از دعای قشنگ همه تشکر می‌کنم که به من انرژی داد و مدالم را به خانواده تقدیم می‌کنم و یکی از دوستانم خوبم که همیشه به من انرژی می‌داد.

سلیمی با بیان اینکه خدا را شکر می‌کنم این اتفاق افتاد، از همه عوامل فدراسیون و مربی‌اش در مسیری که منتهی به مدال طلا شد نیز تشکر کرد.

این تکواندوکار طلایی با اشاره به مصدومیتی که از ناحیه انگشت دست چپ داشت، خاطرنشان کرد: قبل از مبارزه مسکن استفاده کردم، درد این دست من را می‌کشت؛ اما بدون توجه به آن مبارزه کردم.

سلیمی با تأکید بر اینکه همه مبارزاتش سخت بود، خاطرنشان کرد: البته مبارزه با نماینده مراکش سخت‌تر بود چرا که بی‌رحمانه ضربه می‌زد.

سلیمی تأکید کرد: از ماه‌ها پیش پس‌زمینه گوشی‌ام مدال طلای المپیک بود، با این‌ حال همه چیز را به خدا سپرده بودم، دم خدا گرم که برای من این مدال را خواست.

منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از