حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان:

امکان اسکان اضطراری 160 هزار مسافر فراهم است

امکان اسکان اضطراری 160 هزار مسافر فراهم است

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان گفت: باتوجه‌به هشدارهای هواشناسی و احتمال مسدودشدن مسیر تردد مسافرین از روزهای گذشته، اسکان اضطراری ۱۶۰ هزار نفر در سطح استان توسط فرماندارهای استان پیش‌بینی‌شده است.

کمال طاهریان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» گفت: با مدیریت استاندار سمنان و معاونت هماهنگی و تلاش بی‌وقفه کارکنان راه و شهرسازی شرق استان و سایر دستگاه‌های اجرایی تمام محورهای اصلی به سمت تهران و مشهد (در حوزه استحفاظی استان سمنان) جهت تردد خودروها باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان تصریح کرد: باتوجه‌به مشکلات و محدودیت‌های ترافیکی که در شهرستان میامی به وجود آمده بود استاندار به همراه سایر مسئولین با بازدید میدانی و برگزاری جلسه در ساعت ۱ بامداد، دستگاه‌های اجرایی جهت رفع موانع وارد عمل شدند.

وی ضمن اشاره به مرتفع‌شدن محدودیت محور تردد شاهرود به آزادشهر دررابطه‌با محدودیت‌های ترافیکی خاطرنشان کرد: در محورهای فرعی دامغان به گلوگاه و شهمیرزاد به کیاسر از محدودیت ترافیکی برخوردار هستیم که راه و شهرسازی و راهداری در حال تلاش هستند که ظرف ۲ ساعت آینده مشکل تردد در این محورها مرتفع شود و همچنین در شب گذشته مشکل تردد در محور فیروزکوه با اقدامات به‌موقع مرتفع  و هم اکنون راه باز است.

مدیرکل مدیریت بحران استان سمنان اظهار کرد: باتوجه‌به هشدارهای هواشناسی و احتمال مسدودشدن مسیر تردد مسافرین در جاده‌ها با مکان‌یابی مناسب اسکان اضطراری ۱۶۰ هزار نفر در سطح استان توسط فرماندارهای استان پیش‌بینی‌شده بود.

طاهریان خاطرنشان کرد: با مدیریت فرمانداری‌ها افرادی که مشکل تردد داشتند جهت رفاه و رفع مشکل جاده‌ها با مراجعه به مسئولین مربوطه اسکان داده شدند که در حال حاضر برای اسکان مسافرین با مشکلی مواجه نیستیم.

وی در ادامه افزود: باتوجه‌به پیش‌بینی بارش برف به‌صورت پراکنده در سطح استان به‌ویژه در محدوده شرقی استان از هم‌وطنان خواستاریم که از سفرهای غیرضروری اجتناب کنند و در صورت ضرورت سفر ماشین‌آلات خود را به تجهیزات موردنیاز تجهیز کنند.

مدیرکل مدیریت بحران استانداری سمنان تصریح کرد: در مشکل تردد میامی به عباس‌آباد با اینکه محور باز بود اما ۸۰ درصد مشکل مسدودشدن محور به علت عدم توانایی رانندگان در کنترل خودرو به‌ویژه خودروهای سنگین، نقص فنی خودرو می‌توان بیان کرد که همین امر تلاش راهداری را تحت‌الشعاع قرار داده بود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از