حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
در مهدیشهر؛

مسابقات آزاد طلا و جواهرسازی برگزار شد

مسابقات آزاد طلا و جواهرسازی برگزار شد

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر از برگزاری مسابقات آزاد مهارت استانی طلا و جواهرسازی (ساخت چنگوم) در شهرستان مهدی‌شهر خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ مهدی متقی با اشاره به اینکه این مسابقه که به‌صورت حضوری در پردیس فناوری کیانی شهمیرزاد برگزار شد، گفت: فاطمه عسکریان از مهدی‌شهر و درسا شاهی از سمنان مقام نخست، سپیده مرادعلی از مهدی‌شهر مقام دوم و مهدی اشراقی از شاهرود، مقام سوم این مسابقه را کسب کردند.

 

سرپرست اداره میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی شهرستان مهدی‌شهر افزود: باهدف کشف استعدادهای حرفه‌ای رشته طلا و جواهرسازی استان سمنان و ایجاد فرصت مناسب برای توسعه و ترویج مهارت‌آموزی و ارتقای فرهنگ مهارت‌آموزی، مسابقات آزاد مهارت استانی طلا و جواهرسازی (ساخت چنگیم) برگزار شده است.

 

متقی گفت: مسابقات آزاد مهارت استانی طلا و جواهرسازی (ساخت چنگوم) با همکاری اداره میراث‌فرهنگی شهرستان مهدی‌شهر، مرکز آموزش فنی و حرفه‌ای خواهران شهرستان مهدی‌شهر، پارک علم و فناوری استان سمنان، پردیس فناوری کیانی شهمیرزاد و آموزشگاه آزاد طلا و جواهرسازی چنگوم و فعالان حوزه طلا و جواهرسازی برگزار شده است.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از