حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
خطیب جمعه سرخه:

مشکلات دانشکده پیراپزشکی سرخه مرتفع شود

مشکلات دانشکده پیراپزشکی سرخه مرتفع شود

امام جمعه سرخه گفت: برای رفاه هر چه بیشتر دانشجویان دانشکده پیراپزشکی سرخه مسئولین باید مشکلات آن را مرتفع کنند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نمازجمعه که در محل حسینیه شهدا این شهر برگزار شد، ضمن گرامیداشت سالگرد شهادت آیت‌الله دستغیب اظهار کرد: وی در دوران حیات خود و بعد از انقلاب مایه فخر این سنگر انقلابی و یار صدیق و همراه حضرت امام (ره) بود و عمرش را در راستای معارف الهی صرف کرد.

وی در ادامه افزود: آیت‌الله دستغیب در مسیر نماز جمعه بود که بر اثر شدت انفجار به شهادت رسید.

خطیب جمعه سرخه ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: در زمان کودتای ۲۸ مرداد آگاهی مردم نسبت به عامل این کودتا بالا بود و قشر دانشجو نسبت به این مسائل آگاهی بیشتری داشت.

اشرف تصریح کرد: دانشجویان در اعتراض به حضور رئیس جمهور آمریکا در آن زمان در دانشگاه تهران اعتراض کردند و سه نفر از آنها به شهادت رسیدند.  

وی با بیان اینکه دانشجویانی‌ که در دانشگاه‌ها مشغول به تحصیل هستند از نعمت جوانی هم برخوردار هستند، اظهار کرد: جوان از خود گذشته و مسئولیت‌پذیر است و وقتی فداکاری و گذشت و... با دانش‌طلبی یکی شود با ارزش می‌شود.

امام جمعه سرخه بیان کرد: حضرت آقا هم از جوانان دانشجو مطالبه می‌کنند که حضور پر رنگی در جامعه داشته باشند.

 اشرف با اشاره به استقرار دانشکده پیراپزشکی به عنوان تنها واحد دانشجویی در سرخه، گفت: یکی از مشکلات دانشجویان این دانشکده طولانی بودن مسیر تا مرکز شهر است که سبب شده تا دانشجویان از امکانات رفاهی شهری محروم شوند.

وی افزود: تلاش‌هایی برای رفع این مشکل صورت گرفته ولی حدی که رضایت‌بخش برای دانشجویان باشد هنوز محقق نشده است که از تمامی مسئولین دانشکده و شورای شهر تقاضای پیگیری و رفع هر چه سریعتر این مشکل را داریم.

اشرف تصریح کرد: ایمنی رفت و آمد در ورودی دانشکده، تامین نور جاده، کیفیت جاده، عرض خیابان و شرایطی حداقلی زیرساخت این دانشکده برای دانشجویان فراهم شود و این مشکلات هر‌چه سریعتر مرتفع شود.

خطیب جمعه سرخه با اشاره به میزبانی از ۵ شهید گمنام در روز یکشنبه بعد از نماز مغرب و عشاء در حسینیه شهدا شهر سرخه، از تمامی مردم شهر خواست تا حضور پرشور و پر‌رنگ در این مراسم که در ایام شهادت حضرت زهرا (س) برگزار می‌شود را داشته باشند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از