حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های دامغان خبر داد:

مطالبه‌گری دانشجویان همراه با ارائه راهکار باشد

مطالبه‌گری دانشجویان همراه با ارائه راهکار باشد

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های دامغان گفت: در کنار مطالبه‌گری دانشجویان اگر راهکارها و موضوعات پیش‌رونده نیز ارائه شود و دانشجویان در اجرایی‌شدن حضور داشته باشند می‌تواند موجب درک عمیق‌تر مسائل توسط مسئولین شود.

علیرضا صائمی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای دانشجو و با تبریک روز دانشجو به دانشجویان کشور، گفت: نام‌گذاری ۱۶ آذرماه به‌عنوان روز دانشجو با توجه‌ به مطالبه‌گری سیاسی دانشجویان صورت‌گرفته است.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های دامغان خاطرنشان کرد: دانشجویان به‌خاطر نشاط جوانی با درک موضوعات مختلف به‌واسطه تحصیل و جایگاه علمی می‌توانند نسبت به مسائل و موضوعات مختلف به‌صورت ریشه‌ای بنگرند و همین امر موجب مطالبه‌گری خواهد بود و مطالبه‌گری دانشجو نیز تأثیرات خاص خود را خواهد داشت.

وی در ادامه موضوع مطالبه‌گری دانشجویان تصریح کرد: در کنار مطالبه‌گری دانشجویان اگر راهکارها و موضوعات پیش‌رونده نیز ارائه شود و دانشجویان در اجرایی‌شدن راهکارها حضور داشته باشند می‌تواند موجب درک عمیق‌تر مسائل و مشکلات توسط مسئولین و امیدآفرینی در بین اقشار مردم شود.

مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های دامغان با اشاره به اینکه مطالبه‌گری دانشجو باید راهکار داشته باشد، افزود: در راستای مطالبه‌گری دانشجویان در سطح استان به‌ویژه دانشجویان دامغان مشکل معدن طزره را می‌توان عنوان کرد که دانشجویان با پیگیری موضوعات مختلف به‌ویژه خسارت جانی کارگران معدن طزره توانستند برای رفع مشکل این گروه آسیب‌پذیر در جامعه مثمرالثمر واقع شوند.

وی اظهار کرد: دانشجویان در موضوع مشکل معدن طزره با بررسی نظام مسائل و ارائه راهکارها و موضوعات در حوزه قانون‌گذاری و اجرای قوانین با جمع‌بندی مشکلات به مسئولین مربوطه انتقال دادند تا هم از اتفاقات پیشگیری شود و هم آسیب‌دیدگان طزره به حق‌وحقوق خود دست یابند.

 مسئول دفتر بسیج دانشجویی دانشگاه‌های دامغان در پایان از مردم و مسئولین خواست به دانشجویان با دیدگاهی مثبت بنگرند و برای دانشجویان و جوانان ارزش قائل شوند تا دانشجویان بتوانند در موضوعات مختلف نقش‌آفرین باشند و به‌عنوان نخبه علمی به راهکارهای رفع موانع و بحران‌ها دست یابند.


 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از