حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
یادداشت؛

مهسا امینی طعمه مطامع غربیان شد

مهسا امینی طعمه مطامع غربیان شد

استعمارگران بعد از شکست‌های پیاپی در خاورمیانه با ماجرای مهسا امینی از کردستان قصد داشتند آخرین توطئه خود را عملی سازند، اما در محاسبات خود بازهم اشتباه کردند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ استعمارگران و در رأس آنها آمریکای جنایت‌کار سال‌هاست نقشه شوم تجزیه کشورهای خاورمیانه را در سر پرورانده و به دنبال ایجاد کشورهای ذره‌ای با جمعیت محدود و کاهش قدرت‌های آنها هستند.

 

این نقشه شوم تنها متوجه ایران اسلامی نیست؛ بلکه برای کلیه کشورهای مصر، عربستان، لبنان، ترکیه، ایران و سوریه خواب‌های آشفته‌ای دیده‌اند و به تصور باطل خود قصد دارند با تقسیم و کاهش قدرت این کشورها هرکدام به طریقی خاورمیانه جدید را ایجاد کرده و باقدرت بخشیدن به اسرائیل غاصب آن را تبدیل به قدرت برتر منطقه کنند.

 

در این میان قدرت‌یافتن ایران اسلامی و گسترش جریان مقاومت به سایر کشورها مسئله‌ای است که به‌شدت آنها را نگران کرده بود که  مانعی بر سر راه نقشه‌های آنها ایجاد شود به همین خاطر با ایجاد داعش در منطقه به دنبال تغییر نگاه به اسلام و مسلمین بودند.

 

آنها قصد داشتند با وحشیانه‌ترین جنایات به دست داعش ساخته‌وپرداخته غرب اما در ظاهر به اسم مسلمانان سبب چند دستگی در میان مسلمین شده و ضربه کاری را به پیکره اسلام وارد آورند و زمینه را برای حضور صهیونیست‌های جنایت‌کار فراهم سازند.

 

اما ایران اسلامی با اتکا به خداوند متعال و موهبت فرماندهی شهید راه مقاومت حاج‌قاسم سلیمانی دشمن را نامید کرد و آنها سرخورده و خفت‌بار از این توطئه بیرون رفتند.

 

اما بازهم شیطان بزرگ بعد از این شکست خفت‌بار با یک توطئه پیچیده و جنگ ترکیبی با طعمه‌ای بنام مهسا امینی قصد داشت محور مقاومت یعنی ایران اسلامی را درهم بشکند تا شاید آخرین کورسوی امید آنها به نتیجه برسد و بتوانند اسرائیل غاصب را به اریکه قدرت برساند.

 

این آشوبگران قصد داشتند با واردکردن کردستان در جریان اغتشاشات و بهره‌گیری از امپراطوری رسانه‌ای یک آشوب گسترده را در کشور به راه انداخته و کردستان ایران و عراق را به هم متصل کرده تا بتوانند اسلحه و مهمات را وارد کرده و بعد از ایجاد آشوب در کشور با یک درگیری نظامی ماجرای سوریه‌سازی را مجدد تکرار کنند.

 

اما در میان چرا آنها موفق نشده و نتوانستند پروژه خود را با ایجاد اغتشاش از کانون کردستان به نتیجه برسانند به نقش مردم در حمایت از ولایت و رهبری و پیروی از انقلاب اسلامی بازمی‌گردد که برخلاف تصور باطل آنها مردم این خطه با آنها همراهی نکرده و توطئه شوم آنها با شکست روبرو شد.

یادداشت: ابوالفضل حسن‌بیگی، نماینده سابق مجلس

 

انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از