حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
امام جمعه مهدیشهر:

نامزدهای انتخاباتی اخلاق‌مدار باشند

نامزدهای انتخاباتی اخلاق‌مدار باشند

امام جمعه مهدیشهر با اشاره به نزدیکی انتخابات ریاست‌جمهوری گفت: نامزدهای انتخابات جدال‌ها و تنش‌های سیاسی را کنار بگذارند و شبیه رئیس‌جمهور شهید اخلاق‌مدار باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد بارانی در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به خدمات ارزنده دولت مردمی سیزدهم گفت: شهید آیت‌الله رئیسی برای مردم ارزش و کرامت زیادی قائل بود و خواست مردم برایش در اولویت بود و به همین خاطر در سفرهای استانی و گفتگو با مردم و محرومان پای درد دل آنها می‌نشست.

امام‌ جمعه مهدی‌شهر در ادامه افزود: وی فردی بسیار معنوی و شخصیتی عرفانی بود و مسیر ریاست‌جمهوری خود را به عشق خدمت به مردم گره‌زده بود و در این مسیر شب و روز نمی‌شناخت.

وی با اشاره به دورانی که  شهید رئیسی تولیت آستان قدس را برعهده دشت ابراز کرد: شخصیت شهید رئیسی بر پایه ایمان و اعتقاد و عشق به ائمه بود و به همین خاطر بسیاری از شب‌ها در کنار مرقد مطهر امام هشتم به نماز و عبادت تا صبح مشغول بود و در نهایت به آرزوی شهادت رسید.

بنا به گفته بارانی، سیدالشهدای خدمت ذوب در ولایت و رهبری و تابع محض ایشان بود و هرآنچه منویات رهبری بود جامع عمل می‌پوشاند و به همین خاطر در نزد مردم نیز عزیز شد و در تشییع میلیونی این شهید عشق و ارادت مردم مشخص شد.

بارانی ابراز کرد: مردم باید شخصی شبیه آیت‌الله رئیسی را برگزینند که در ادامه مسیر این شهید حرکت کند و مشکلات معیتشی مردم را مدنظر قرار داده و به دنبال حل آنها باشد.

وی به نامزدهای انتخاباتی توصیه کرد که به‌جای تخریب یکدیگر به دنبال اعلام برنامه‌ها و اهداف خود باشند و در مناظرات دعواهای سیاسی را کنار بگذارند و اخلاق‌مداری را از آیت‌الله رئیسی بیاموزند و سرلوحه کار خود قرار دهند.

بارانی به بخشی از خدمات دولت سیزدهم در شهرستان مهدی‌شهر نیز اشاره کرد و افزود: دولت خدمتگزار و مردمی سیزدهم به پروژه‌های نیمه‌تمام توجه ویژه‌ای داشت و در این شهرستان برخی پروژه‌ها که بیش از 15 سال به حال خود رها شده بود، مانند ساختمان آموزش و پرورش، دادگستری و شهرک صنفی مهدی‌شهر به بهره‌برداری رسید.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از