حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
جبهه اصلاحات سمنان:

نامزدی را واجد شرایط اصلاح‌طلبانه نیافتیم

نامزدی را واجد شرایط اصلاح‌طلبانه نیافتیم

جبهه اصلاحات استان سمنان در بیانیه‌ای اعلام کرد: از بین تأییدصلاحیت‌شدگان، هیچ فهرست و نامزدی را که واجد حداقل شرایط اصلاح‌طلبانه در استان سمنان باشد، نیافتیم و از هیچ فهرست و نامزدی حمایت نخواهیم کرد.

 به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، جبهه اصلاحات استان سمنان با صدور بیانیه‌ای اعلام کرد: در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری که یازدهم اسفندماه امسال برگزار می‌شود، هیچ فهرست و نامزدی را معرفی نخواهد کرد و از هیچ فهرست و نامزدی نیز حمایت نخواهد کرد.

در بیانیه جبهه اصلاحات استان سمنان آمده است: جبهه اصلاحات استان سمنان با بررسی و ارزیابی شرایط و اوضاع حاکم بر انتخابات کشور و پس از تجزیه‌وتحلیل ظرفیت‌ها و برنامه‌های نامزدهای انتخاباتی موجود، از بین تأییدصلاحیت‌شدگان، هیچ فهرست و نامزدی را که واجد حداقل شرایط اصلاح‌طلبانه در استان سمنان باشد، نیافت.

در بخش دیگری می‌خوانیم: اکنون با عنایت به بیانیه راهبردی جبهه اصلاحات ایران اعلام می‌داریم که جبهه اصلاحات استان سمنان در انتخابات دوازدهمین دوره مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره مجلس خبرگان رهبری از هیچ فهرست و نامزدی حمایت نخواهد کرد. در ادامه آمده است: امیدواریم مردم آزاده و فهیم استان سمنان باتوجه‌به حقوق مصرح ملت در قانون اساسی، آینده‌ای ممتاز و درخشان را برای خود رقم زنند.

دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی و ششمین دوره انتخابات مجلس خبرگان رهبری روز جمعه، ۱۱ اسفندماه برگزار می‌شود. ۶۸۱ شعبه اخذ رأی در استان سمنان شامل ۴۸۲ شعبه شهری و ۱۹۹ شعبه روستایی برای جمع‌آوری آرای مردمی در انتخابات پیشرو پیش‌بینی شده است.

منبع: خبرگزاری فارس

انتهای خبر/
 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از