حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/04/12 شمسی | 2024/07/02 میلادی
رئیس پلیس راه استان سمنان خبر داد:

وقوع ۱۸ مورد تصادف در استان سمنان

وقوع ۱۸ مورد تصادف در استان سمنان

رئیس پلیس‌راه استان سمنان از وقوع ۱۸ مورد تصادف طی شبانه‌روز گذشته در محورهای مواصلاتی خبر داد و گفت: در مجموع این حوادث دو نفر جان باختند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت، موسی بزرگی در گفت‌وگو با خبرنگاران ضمن بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته ۱۸ مورد تصادف در محورهای مواصلاتی استان سمنان به وقوع پیوسته است، ابراز داشت: در مجموع این حوادث متأسفانه دو هم‌وطن جان خود را از دست دادند.

 

وی ضمن بیان اینکه طی شبانه‌روز گذشته چهار فقره تصادف فوق جرحی بودند، افزود: در مجموع این سوانح رانندگی شش نفر جان باختند.

 

رئیس پلیس‌راه استان سمنان با بیان اینکه ۱۳ مورد از تصادفات فوق ۱۳ مورد منجر به خسارت شده است، ابراز داشت: اغلب این تصادفات ناشی از عدم توجه به جلو، خستگی و خواب‌آلودگی رانندگان بوده است.

 

بزرگی در ادامه تصریح کرد: از رانندگان تقاضا داریم در محورهای مواصلاتی استان سمنان استراحت یک ربع را بعد از هر دو ساعت رانندگی در برنامه خود لحاظ کنند که استفاده از موکب‌ها و زائرسراها پیشنهاد می‌شود.

 

وی افزود: هم اکنون در محورهای مواصلاتی استان سمنان شاهد ترافیک روان و پرحجم خودروها هستیم که همه رانندگان را به رعایت موارد فوق دعوت می‌کنیم.

 

پایان پیام/

وقوع ۱۸ مورد تصادف در استان سمنان

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از