حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
فرمانده سپاه ناحیه سرخه:

شهید رئیسی بهترین معیار برای انتخاب است

شهید رئیسی بهترین معیار برای انتخاب است

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: با حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که نزدیک‌ترین ویژگی‌ها را به شهید رئیسی داشته باشد.

محمدمهدی ادهم در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» در خصوص خدمات شهید رئیسی، گفت: شهید رئیسی در حوزه کار با روحیه جهادی شب و روز نمی‌شناخت و  بلافاصله بعد از بازگشت از سفرهای خارجی در مناطق محروم و سیل‌زده حضور پیدا می‌کرد.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه با اشاره به توجه ویژه دولت شهید رئیسی به محرومان، اظهار کرد: کارهای زمین‌مانده که بعضاً ازسه دولت به سرانجام نرسیده بود را به سرانجام رساند. 

ادهم افزود: نگاه ویژه رئیس‌جمهور شهید به مناطق محروم بود، مناطقی که بعضاً شاید به تعبیری حتی یک بخشدار هم در آنجا حضور پیدا نکرده بود. 

وی با بیان اینکه حمایت‌های رئیسی از رهبر معظم انقلاب و مصداق ولایت‌مداریش برای همه ما درس است، گفت: مردم هم به همین صورت در تشییع چندمیلیونی این شهید فقط در شهرهایی که پیکر مطهرش حضور پیدا کرد قدردانی خودشان را نشان دادند.

این مقام مسئول با اشاره به سعه‌صدر شهید رئیسی، افزود: علی‌رغم همه تهمت‌های که به وی زده می‌شد، محکم پای‌کار خدمت به مردم بود. 

ادهم با اشاره به روحیه جوان‌گرایی شهید رئیسی، گفت: یکی دیگر از ویژگی‌های خاص آیت‌الله رئیسی اعتماد ویژه ایشان به جوانان مؤمن انقلابی بود که امروز ما تعداد زیادی از این جوانان را در بدنه دولت می‌بینیم.

ادهم با اشاره به پیگیری مشکل کم‌آبی در کشور، عنوان کرد: در جهت رفع معضل و تنش آبی در استان‌های مختلف کشور حدود زیادی موفق شد. 

وی با اشاره به اینکه پایبندی سید محرومان به اصول انقلاب به‌ویژه در حوزه سیاست خارجی بود، اظهار کرد: باتکیه‌بر مبانی و پیروی از فرمایشات فرمانده معظم کل قوا در حوزه سیاست خارجی توانست بخشی از تهدیدها را کم و گشایش‌هایی را برای کشور فراهم کند. 

ادهم تصریح کرد: تقویت جبهه مقاومت را مد نظر داشت و حمایت از آرمان فلسطین همیشه یکی از دغدغه‌های جدیش بود.

ادهم افزود: اتفاق بسیار مهمی که شاید در دوره مسئولیت وی افتاد عملیات وعده صادق بود علی‌رغم اینکه این عملیات انجام شد با دفاع جانانه شخص رئیس‌جمهور و وزیر امور خارجه شهید همراه بود.

وی خاطرنشان کرد: امیدوارم مسئولان ما به سیره اخلاقی و سیره عملی این شهید توجه داشته باشند و ان‌شاءالله تلاش کنیم با حضور مقتدرانه در پای صندوق‌های رأی رئیس‌جمهوری را انتخاب کنیم که نزدیک‌ترین ویژگی‌ها را به شهید رئیسی داشته باشد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از