مدیرکل حفاظت محیطزیست استان سمنان:
پایشهای جادهای در محور میامی تشدید میشود
مدیرکل حفاظت محیطزیست استان سمنان با تأکید بر اهمیت حفاظت از حیاتوحش در این محور، بهویژه در محدوده زیستگاههای حساس پارک ملی توران، خواستار حضور مستمر نیروهای اجرایی شد.
به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ جلسه هماهنگی و برنامهریزی اقدامات حفاظتی در محور عباسآباد – میامی به ریاست سعید یوسفپور، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان، و با حضور معاون محیط طبیعی و تنوع زیستی، معاون توسعه مدیریت و منابع، رئیس اداره منابع انسانی و پشتیبانی، فرمانده یگان حفاظت استان ، کارشناسان ادارهکل و سرپرست پارک ملی توران برگزار شد.
در این نشست، با توجه به پیشبینی افزایش حجم تردد در محور عباسآباد_میامی همزمان با تعطیلات پیش رو، برنامهریزی لازم برای اجرای پایشهای جادهای انجام شد. همچنین تقسیم وظایف میان واحدهای مختلف صورت گرفت و کارگروههای تخصصی برای اجرای اقدامات حفاظتی و نظارتی تشکیل شدند.
سعید یوسفپور، مدیرکل حفاظت محیط زیست استان سمنان با تأکید بر اهمیت حفاظت از حیاتوحش در این محور، بهویژه در محدوده زیستگاههای حساس پارک ملی توران، خواستار حضور مستمر نیروهای اجرایی و حفاظتی، تشدید پایشهای میدانی و اجرای دقیق برنامههای پیشگیرانه در ایام افزایش تردد شد.
در ادامه، راهکارهای کاهش مخاطرات ناشی از تردد خودروها برای حیاتوحش، بهویژه یوزپلنگ آسیایی، مورد بررسی قرار گرفت و بر هماهنگی مستمر میان بخشهای مختلف برای اجرای مصوبات و ارتقای اثربخشی اقدامات حفاظتی تأکید شد.
منبع: خبرگزاری فارس
انتهای خبر/
لینک کوتاه خبر
نظر / پاسخ از
هنوز نظری ثبت نشده است. شما اولین نفری باشید که نظر میگذارید!