حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
پذیرش 150 دانشجوی بین‌الملل در دانشگاه دامغان
رئیس دانشگاه دامغان خبر داد:

پذیرش 150 دانشجوی بین‌الملل در دانشگاه دامغان

رئیس دانشگاه دامغان گفت: در سال تحصیلی جدید ۱۵۰ دانشجوی بین‌الملل در رشته گرایش‌های مختلف تحصیلات تکمیلی، کارشناسی‌ارشد و دکتری در دانشگاه دامغان تحصیل خواهند کرد.

سید سعید‌الرضا اسلامی در گفتگو با خبرنگار اجتماعی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در مورد شروع سال تحصیلی جدید دانشگاه‌ دامغان گفت: با توجه‌ به اینکه نتایج قطعی آزمون سراسری از سوی سازمان سنجش تا پایان مهرماه امسال اعلام می‌شود ۹۰ دانشجوی رشته کارشناسی به تعداد دانشجویان دانشگاه دامغان افزوده خواهد شد. 

وی از ایجاد چهار رشته گرایش در مقطع تحصیلات تکمیلی دانشگاه دامغان در سال جدید تحصیلی خبر داد و یادآور شد: حدود ۱۰۰ دانشجو در مقاطع کارشناسی‌ارشد و دکتری در سال تحصیلی جدید در دانشگاه دامغان مشغول به تحصیل خواهند شد. 

رئیس دانشگاه دامغان با اشاره به اینکه ۱۵۰ دانشجوی بین‌الملل در رشته گرایش‌های مختلف تحصیلات تکمیلی کارشناسی‌ارشد و دکتری در دانشگاه دامغان تحصیل خواهند کرد، بیان داشت:  با توجه‌ به استقبال صورت پذیرفته، پس از اجرای طرح‌های توسعه دانشگاه و تقویت زیرساخت‌ها و امکانات موجود، امکان افزایش قابل ‌توجه این آمار نیز در طول سالیان آتی وجود خواهد داشت.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از