حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/11 شمسی | 2024/07/01 میلادی
استاندار سمنان تأکید کرد:

پرداخت تسهیلات بانکی به دانش‌آموزان خلاق سمنان

پرداخت تسهیلات بانکی به دانش‌آموزان خلاق سمنان

استاندار سمنان با اشاره به‌ضرورت مهارت‌آموزی به دانش‌آموزان گفت: دانش‌آموزان خلاق هنرستانی استان برای تبدیل ایده‌هایشان به تولید، تسهیلات دریافت خواهند کرد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سید محمدرضا هاشمی در حاشیه بازدید از نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی معلمان و دانش‌آموزان آموزش‌وپرورش استان سمنان با بیان اینکه تسهیلات ارزان‌قیمت در اختیار دانش‌آموزان خلاق هنرستانی قرار می‌گیرد، تأکید کرد: حمایت از دانش‌آموزان خلاق در اولویت مجموعه آموزش‌وپرورش نیز باشد.

 وی افزود: برخی از دانش‌آموزان به‌ویژه هنرستانی‌ها نیاز به حمایت مالی دارند که تسهیلات ارزان‌قیمت را به‌منظور تأمین بخشی از هزینه‌ها با مشارکت شرکت‌های دانش‌بنیان، پارک علم و فناوری و جهاد دانشگاهی در اختیارشان قرار خواهیم داد.

 استاندار سمنان با اشاره به تحول در دستگاه آموزشی کشور و استان سمنان و اهمیت توجه به مهارت‌آموزی در بین دانش‌آموزان افزود: دانش‌آموزان در مدارس علاوه بر مباحث آموزشی و نظریه به مهارت‌های عملی و ابتکاری هم می‌پردازند.

 هاشمی با اشاره به برگزاری نمایشگاه توانمندی‌های آموزش‌وپرورش استان سمنان گفت: یکی از ویژگی‌های این دست نمایشگاه‌ها این است که هم دانش‌آموزان با توانمندی‌های خود و یکدیگر آشنا می‌شوند و هم‌خانواده‌ها به استعدادهای فرزندان خودشان پی خواهند برد.

نمایشگاه تخصصی دستاوردهای پژوهشی معلمان و دانش‌آموزان آموزش‌وپرورش استان سمنان در بخش‌های مختلف مانند نرم‌افزار، هوش مصنوعی، هنری، فرهنگی و… در سمنان برپا شده است.

 
منبع: خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از