حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/23 شمسی | 2024/09/13 میلادی
کارشناس مسائل سیاسی:

صهیونیست‌ها از پاسخ ایران نگران هستند

صهیونیست‌ها از پاسخ ایران نگران هستند

کارشناس مسائل سیاسی با بیان اینکه صهیونیست‌ها با وحشت منتظر پاسخ قاطع ایران هستند، گفت: چشمان جهانیان منتظر پاسخ قاطعانه جبهه مقاومت علی‌الخصوص ایران اسلامی به جنایات رژیم منحوس صهیونیستی است.

 حسین هراسانیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با اشاره به اینکه یهودیانِ صهیونیستی از سر استیصال و درماندگی منتظر پاسخ قاطع ایران هستند، گفت: ترویج فرهنگ حماسی و ندای «هَیهات مِن الذِلّه» اربعین حسینی به‌عنوان شاه‌کلید و سِرُّالاسرار، خطرش از هزاران موشک هایپرسونیک برای صهیونیست‌ها بیش‌تر است؛ چرا که ترویج این فرهنگ باعث شکسته‌شدن استخوان‌های فراماسونی و شیطان‌پرستی در دنیا خواهد شد.

 کارشناس مسائل سیاسی در ادامه افزود: به جرأت می‌توان استنباط کرد یکی از دلائل مهم تأخیر پاسخ مقتدرانه جبهه مقاومت، اهمیت تبلیغات و پروپاگاندا، مدیریت نبرد ذهنی، شناختی و ادراکی جهت جلوگیری از تحریف اربعین حسینی است.

 به گفته وی، قطعاً در این اوضاع حساس منطقه، چشمان جهانیان متوجه کانون جبهه مقاومت علی‌الخصوص ایران مقتدر اسلامی است که ببینند چگونه پاسخ جنایات رژیم کودک‌کش صهیونیستی را خواهد داد.

 هراسانیان با بیان اینکه دشمن به‌دنبال پاسخ زودهنگام از جانب ایران است، گفت: آن‌ها در فکر این هستند که افکار عمومی را از بزرگ‌ترین اجتماع تاریخ بشریت یعنی «اربعین حسینی» دور کرده و این اجتماع بزرگ شیعی را به‌گونه‌ای تحریف کنند که طی یک عملیات روانی زیرکانه و حکیمانه، رهبر عظیم‌الشأن انقلاب با نهایت هوشمندی در قالب «تاکتیک تأخیری»، همراه با «مدیریت استرس دشمن» این صحنه را مدیریت و به نفع جهان اسلام و جبهه مقاومت مصادره کرد.

 این کارشناس سیاسی همچنین ابراز کرد: امسال اربعین حسینی در شرایط خاصی برگزار شد؛ چرا که امروز در شرایطی هستیم که رژیم صهیونیستی جسارت و دشمنی آشکار خود را با ترور شهید اسماعیل هنیه اثبات و بیش از ۴۰ هزار فلسطینی را به شهادت رسانده است.

وی با اشاره به اینکه یهودیان صهیونیستی با وحشت منتظر پاسخ ایران هستند، اظهار کرد: ایرانی‌ها در کمال آرامش متمرکز بر اربعین حسینی هستند و به عزاداری خود می‌پردازند و در وقت مناسب پاسخ جنایات این رژیم منحوس را خواهند داد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از