حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان:

کانون‌های فرهنگی ظرفیت بزرگ در حوزه‌های دینی هستند

کانون‌های فرهنگی ظرفیت بزرگ در حوزه‌های دینی هستند

فلاح لاله زاری سرمایه‌گذاری در حوزه مساجد را عامل موفقیت در حوزه فرهنگ دانست و گفت: کانون‌های فرهنگی هنری مساجد یک ظرفیت بزرگ و نماینده اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی در حوزه‌های دینی هستند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، فرشید فلاح در نشستی با قائم‌مقام معاونت ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور با اشاره به اینکه کانون‌های مساجد یک ظرفیت بسیار خوبی برای فرهنگ و ارشاد اسلامی هستند، گفت: در واقع این کانون‌های نمایندگان اداره کل در زمینه ارتباط با حوزه‌های علمیه و نهادهای انقلابی به‌ویژه نماینده ولی‌فقیه در استان هستند.

 مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان افزود: اگر ما روی مسجد و کانون‌های فرهنگی هنری مساجد سرمایه‌گذاری کنیم موفقیت بیشتری را در همه ابعاد فرهنگی، هنری، اقتصادی، اجتماعی و سیاسی خواهیم داشت.

 وی با اشاره به حمایت اداره کل استان از کانون‌های مساجد، گفت: اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان از بودجه‌هایی که در اختیار دارد از کانون‌های مساجد حمایت می‌کند و طرح‌ها و برنامه‌های کانون‌ها را مورد حمایت قرار می‌دهد.

 قائم‌مقام معاونت ساماندهی و شبکه‌سازی ستاد هماهنگی کانون‌های فرهنگی هنری مساجد کشور نیز در این دیدار با تقدیر از ارتباط بسیار خوب ستاد کانون‌های مساجد و اداره کل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان، گفت: حمایت‌های اداره کل از مسجد باعث تقویت دین و اسلام می‌شود و موجب رونق مساجد خواهد شد.

 «نجم‌الدین آفتابی» تأسیس کانون‌های فرهنگی هنری مساجد ویژه خواهران را از مهم‌ترین برنامه‌های این ستاد دانست و گفت: احیاء کتابخانه مساجد، طرح مسجد پایگاه قرآنی و... از مهم‌ترین برنامه‌های در کانون‌های مساجد است.


منبع: پایگاه خبری شبستان

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از