حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود خبر داد:

کشف محموله ۶۰ میلیاردریالی مواد مخدر توهم‌زا

کشف محموله ۶۰ میلیاردریالی مواد مخدر توهم‌زا

فرمانده انتظامی شهرستان شاهرود از کشف محموله ۶۰ میلیاردریالی مواد مخدر توهم‌زا توسط مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر این شهرستان شاهرود خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی مرآت؛ علیرضا شائینی در جمع خبرنگاران در تشریح جزئیات این خبر، اظهار کرد: مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان با انجام اقدامات گسترده اطلاعاتی به سرنخ‌هایی از نگهداری مواد مخدر توهم‌زا به‌صورت پراکنده در حواشی روستاهای شمالی این شهرستان، دست یافتند.

 

وی با اشاره به اینکه پس از بازرسی از محل دپوی ماده‌های مخدر توهم‌زا مأموران اقدام به انهدام محل نگهداری کردند، افزود: ارزش مواد مکشوفه بنا به نظر کارشناسان بیش از ۶۰ میلیارد ریال است.

 

شائینی با بیان اینکه سوداگران مرگ از فروش این مواد ناکام ماندند، ابراز کرد: در این اقدام هفت نفر دستگیر و پس از بازجویی‌های تکمیلی متهمان روانه زندان شدند.

 

فرمانده انتظامی شاهرود اظهار کرد: سوداگران مرگ با فروش کلان مواد مخدر توهم‌زا که جان جوانان ما را با خطرهای جبران‌ناپذیری دچار می‌کند، پول‌های میلیاردی هنگفتی را کسب می‌کنند و بازار این‌چنینی به راه می‌اندازند.


وی با اشاره به هوشیاری خانواده‌ها و کسب آگاهی لازم از رفتار فرزندان خود از شهروندان خواست تا هر گونه اقدام مشکوک از نگهداری مواد مخدر را به مرکز فوریت‌های پلیسی ۱۱۰ اطلاع دهند.

 

به گزارش مرآت، ۱۷ شهریورماه نیز مأموران پلیس مبارزه با مواد مخدر شهرستان شاهرود محموله ۱۰ میلیاردریالی قارچ توهم‌زا از نوع «ماشروم» را کشف و ضبط کردند.

 

ایرنا

 

 انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از