حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/08 شمسی | 2024/09/29 میلادی
یادواره ۲۰۰ شهید سرخه برگزار می‌شود
فرمانده سپاه ناحیه سرخه:

یادواره ۲۰۰ شهید سرخه برگزار می‌شود

فرمانده سپاه ناحیه سرخه گفت: یادواره ۲۰۰ شهید شهرستان سرخه پنجم مهرماه در مزار شهدای این شهرستان برگزار خواهد شد.

محمدمهدی ادهم در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با بیان اینکه همه مدیون خون شهدا هستیم، گفت: یادواره ۲۰۰ شهید شهرستان سرخه پنجم مهرماه با حضور مسئولان استانی و شهرستانی و خانواده شهدا برگزار خواهد شد.

فرمانده سپاه ناحیه سرخه در ادامه افزود: بزرگداشت یادواره ۲۰۰ شهید سرخه رویداد بزرگی است که باید با شکوه هرچه بیش‌تر برگزار شود.

ادهم با اشاره به اینکه شهرستان سرخه ۲۰۰ شهید تقدیم انقلاب و نظام مقدس جمهوری اسلامی کرده است، تأکید کرد: گرامیداشت این شهدا برای همه مسئولان در زمره وظایف ملی، دینی و شرعی محسوب می‌شود.

وی تصریح کرد: قریب به یک ماه است که دبیرخانه یادواره شهدا شهرستان برای پیگیری و اجرا این یادواره تلاش می‌کنند تا مراسمی درخور شأن شهدای گران‌قدر این خطه از ایران اسلامی برگزار شود. 

به گفته این مقام مسئول چهارشنبه چهارم مهرماه مراسم سراسری تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس در محضر مقام معظم رهبری و به‌صورت هم‌زمان در گلزار شهدای سرخه برگزار خواهد شد.

وی افزود: همچنین ۶ مهرماه مراسم پرفیض دعای ندبه در همین مکان برگزاری یادواره شهدا در جوار مزار شهدا برگزار خواهد شد.

ادهم با اشاره به برپایی غرفه‌های نمایشگاهی در محوطه برگزاری یادواره شهدا ابراز کرد: با استفاده از ظرفیت‌های فرهنگی، جهادی و... تعدادی غرفه جهت پذیرایی و امورات فرهنگی، کودک و نوجوان در محل یادواره برپا خواهد شد.

وی با اشاره به زنده نگه‌داشتن یاد و خاطره شهدا ابراز کرد: تمامی مردم شهیدپرور شهرستان سرخه در این یادواره شهدا شرکت داشته باشند تا نام و یاد شهدا زنده شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از