حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/07/15 شمسی | 2024/10/06 میلادی
استاندار سمنان اعلام کرد:

وجود ۱۶ حوزه محوری در انتخابات استان سمنان

وجود ۱۶ حوزه محوری در انتخابات استان سمنان

استاندار سمنان با بیان اینکه در این استان ۱۶ حوزه انتخابیه وجود دارد، گفت: تقسیم‌بندی حوزه‌های انتخابی به واسطه تسهیل در اجرای فرآیندهای انتخاباتی صورت گرفته است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ سید محمدرضا هاشمی، درباره آخرین روند اجرای انتخابات در استان سمنان، گفت: نشست‌های شورای نظارت و اجرایی انتخابات و همچنین مسئولان و متصدیان برگزاری انتخابات در کنار تجهیز حوزه‌های انتخابیه به خوبی صورت گرفته است.

وی با اشاره به آمادگی استان سمنان برای برگزاری انتخابات اسفند ماه سال جاری، تأکید کرد: راهبردهای مشارکت، رقابت و سلامت در برگزاری انتخابات اسفند ماه مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری در ستاد انتخابات استان لحاظ شده است.

استاندار سمنان با بیان اینکه این استان به ۱۶ حوزه انتخابیه تقسیم‌بندی شده است، تاکید کرد: این تقسیم‌بندی برای اجرای درست و به موقع فرآیندهای انتخاباتی صورت گرفته است.

هاشمی با بیان اینکه چهار حوزه یعنی شاهرود، سمنان، گرمسار و دامغان در این تقسیم بندی حوزه‌های اصلی محسوب می‌شود، گفت: میامی، آرادان، سرخه و … در زمره دیگر حوزه‌های انتخابیه‌ای هستند که فرآیندهای انتخاباتی در آنها اجرایی می‌شود.

وی با بیان اینکه تعیین نمایندگان فرمانداران در شعب اخذ رأی در سراسر استان سمنان از جمله اقداماتی است که در هفته گذشته دستور تسریع در آن داده شده است، افزود: برگزاری دوره‌های آموزشی برای آموزش نمایندگان فرمانداران بلافاصله در استان برگزار می‌شود.

استاندار سمنان با بیان اینکه دیگر فرآیند انتخابات را تبلیغات میدانی برای مشارکت مردم دانست و تأکید کرد: از شهرداری‌ها درخواست شده تا تابلوهای تاریخ‌شمار انتخابات و همچنین بنرهای مناسب این رویداد مهم را در میادین اصلی شهر نصب کنند.

منبع:خبرگزاری مهر
 
انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از