حالت تاریک
  • دوشنبه, 1403/04/18 شمسی | 2024/07/08 میلادی
فرمانده انتظامی استان سمنان:

120 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد

120 میلیارد تومان کالای قاچاق کشف شد

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت:در راستای اجرای ششمین طرح فتح ارزش تقریبی کشفیات به‌دست‌آمده در مجموع بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» نمایشگاه کشفیات به‌دست‌آمده در جریان ششمین مرحله از طرح فتح با حضور اصحاب رسانه و فرماندهان نیروی انتظامی استان سمنان ظهر امروز در ساختمان فرماندهی انتظامی استان سمنان برگزار شد.

جلیل موقوفه‌ای در حاشیه برگزاری این نمایشگاه از پاک‌سازی ۴۵ نقطه آلوده استان سمنان از وجود مجرمین خبر داد و گفت: در این راستا ۴۵ نفر از سارقین و مال‌خران شناسایی و دستگیر شدند.

بنا به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان در راستای مبارزه با مواد مخدر ۶۸ نفر از معتادان متجاهر در سطح استان سمنان جمع‌آوری و به اردوگاه‌های ترک اعتیاد انتقال‌داده‌شده و همچنین ۱۸۹ کیلوگرم مواد مخدر کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول همچنین دررابطه‌با اقدامات انجام‌گرفته در حوزه راهنمایی‌ورانندگی نیز توضیح داد: در عملیات مشترک یگان پهپادی و همکاران پلیس‌راه ۳ هزار و ۱۰۰ دستگاه خودرو به دلیل عدم رعایت ضوابط راهنمایی‌ورانندگی اعمال قانون و همچنین ۱۲۰ دستگاه خودرو و موتورسیکلت که اقدام به تغییر استاندارد و آلودگی صوتی کرده بودند، توقیف شدند.

 موقوفه‌ای از دستگیری دو نفر از کلاهبرداران در یکی از شهرستان‌های اطراف تهران که اقدام به کلاهبرداری از ۱۷ نفر از شهروندان استان سمنان کرده بودند خبر داد و افزود: این افراد طی تماس با شهروندان و ایجاد اطمینان در آنها به بهانه برنده‌شدن در قرعه‌کشی تلفن همراه با استفاده از سیم‌کارت‌های سرقتی اقدام به خالی‌کردن حساب شهروندان می‌کردند که دستگیر شدند.

بنا به گفته فرمانده انتظامی استان سمنان در این طرح همچنین ۵۰ تن مواد شیمیایی، پنج تن چوب تاق قاچاق و ۶ تن گوشت و فراورده گوشتی و ۱۰۰ هزار نخ سیگار و ۴۲۲ حلقه لاستیک قاچاق کشف و ضبط شد.

این مقام مسئول در نهایت ارزش تقریبی کشفیات به‌دست‌آمده را در مجموع بالغ بر ۱۲۰ میلیارد تومان دانست.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از