حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
برای تجدید بیعتی دوباره با امام انقلاب؛

22 بهمن تماشایی را رقم می‌زنیم

22 بهمن تماشایی را رقم می‌زنیم

امسال چهل و پنجمین بهار انقلاب اسلامی را باصلابت و پرشکوه‌تر از همیشه جشن می‌گیریم و صحنه‌ای دیگر از عزم ملی را به نمایش خواهیم گذاشت.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، 45 سال از شروع نهضت انقلاب اسلامی ایران می‌گذرد و نهال کوچک و نوپای انقلاب سال 57  امروز به درختی تنومند تبدیل شده که قطعا دیگر کسی توان و جرئت بریدن این درخت تنومند که سرشاخه های آن به آسمان رسیده است را ندارد.

انقلاب اسلامی ایران مسیر پرفراز نشیبی را در این چهل و اندی سال پشت سر گذاشته و تحریم‌ها، تهدیدها، فتنه‌هایی را از سر گذرانده که بر تارک خاطرات این سرزمین ثبت و ضبط شده و برای آیندگان به‌یادگارمانده است، تا بدانند این انقلاب حاصل خون هزاران انسان بی‌گناه است و باید برای حفظ آن تمم توان و جان خود را بگذارند تا مسیری که به دست انسان‌های آزاده ساخته شده به همین راحتی در دست بیگانگان قرار نگیرد.

اما امروز 22 بهمن ماه روز پایان سلطه پذیری ملت ایران است، روزی است که پای شرق و غرب از میان برداشته و استقلال و عزت واقعی معنا می‌شود و عید برزگ برای امت اسلامی ایرانی رقم می خورد که توانسته با قربانی کردن اسماعیل هایش پای آرمان‌های ولایت بماند و ثابت کند که شیعه واقعی زیر پار ظلم و استبداد و جور پادشان ظالم نخواهد رفت.

آری امروز همه بار دیگر از کودک و جوان و پیر و زن و مردم به صحنه می‌آییم تا نشان دهیم مسیری را که انتخاب کرده‌ایم پای آن ایستاده‌ایم و از تلاش و کوشش برای حفظ آن دست نخواهیم کشید و دشمنان بدانند و ببینند،  مردم ایران هنوز هم پای آرمان‌های امام راحل که در سال 57 آغاز کرده نسل به نسل و سینه‌به‌سینه به امروز رسیده ایستاده و مقاومت می‌کنند.

قطعاً ادامه مسیر نیز با حمایت و پشتوانه مردمی محقق  خواهد شد و حضور امروز دوباره ایرانیان در صحنه دلگرمی آیندگان و خوار چشم بیگانگان خواهد شد که بدانند این انقلاب پایان‌پذیر نیست و اگر مسئله و مشکلی هم در داخل کشور وجود دارد با اتحاد و همبستگی ملی مانند تمام دوره‌های سخت همچون فتنه‌های گذشته و کرونا و جنگ تحمیلی پشت سر گذاشته می‌شود و این اقتدار ایران است که باقی می‌ماند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از