حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/18 شمسی | 2024/09/08 میلادی
خطیب جمعه سمنان:

جهانیان خواستار اتمام جنایات رژیم صهیونیستی هستند

جهانیان خواستار اتمام جنایات رژیم صهیونیستی هستند

امام جمعه سمنان در استان سمنان گفت: آزادگان جهان خواستار اتمام جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هستند.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مرتضی مطیعی در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان سمنان با اشاره به حمله عراق پس از پذیرش قطعنامه، گفت: رزمندگان استان سمنان در منطقه چهارزبر نقش بسزایی داشته و توانستند با ساخت خاکریز منافقین را در آن منطقه زمین‌گیر کنند.

 امام جمعه سمنان با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری درباره نقش استان سمنان در عملیات مرصاد، اظهار کرد: تیپ قائم (عج) استان سمنان در مرصاد مهم‌ترین نقش را ایفا کرد و اگر رزمندگان این استان نبودند ممکن بود دشمن تا کرمانشاه پیش بیاید و آنکه ایستاد تیپ قائم بود.

 مطیعی همچنین افزود: ۵۹ شهید از استان سمنان در عملیات مرصاد تقدیم اسلام و انقلاب شد.

 وی با اشاره به ۱۰ ماه مبارزه در غزه، بیان کرد: رژیم صهیونیستی در این مدت نتوانسته به اهداف خود برسد و اسرای خود را آزاد کند.

 مطیعی تصریح کرد: در این مدت نزدیک به ۴۸ هزار شهروند از جبهه مقاومت شهید شده‌اند؛ ولی این رژیم نتوانسته به اهداف شوم خود برسد.

 خطیب جمعه سمنان با بیان اینکه رژیم صهیونیستی از دادگاه لاهه محکوم شده است، گفت: ۱۲۸ قانون‌گذار سخنرانی نتانیاهو در آمریکا را تحریم کردند.

 مطیعی با اشاره به جنایات رژیم صهیونیستی، بیان کرد: آزادگان جهان خواستار اتمام جنایات رژیم صهیونیستی در غزه هستند.

 وی در ادامه افزود: همه آزادگان جهان خواستار آن هستند که با توجه‌ به مکتب امام حسین پیگیری بین‌المللی در برابر ظلم علیه مردم مظلوم غزه انجام شود.

 امام جمعه سمنان با اشاره به اینکه مذهب شیعه در سراسر جهان رو به‌ افزایش است، اظهار کرد: تعطیلی مراکز فرهنگی در آلمان که در آن قرآن کریم پرفروش‌ترین کتاب بود، نشان می‌دهد که دشمنان از افزایش شیعیان ترسیده‌اند.

 مطیعی در خصوص صرفه‌جویی انرژی در این روزهای گرم، گفت: صرفه‌جویی برای گذر از اوج گرما و پایداری شبکه آبرسانی و توزیع برق، مورد توجه بخش‌های مختلف و به‌ویژه مسجدها باشد.

 انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از