حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/27 شمسی | 2024/10/18 میلادی
بصیرت مهم‌ترین سلاح در جنگ روانی است
امام جمعه دامغان:

بصیرت مهم‌ترین سلاح در جنگ روانی است

امام جمعه دامغان گفت: در جنگ روانی باید با سلاح هوشیاری و بصیرت به مقابله با دشمنان بپردازیم.

حجت‌الاسلام والمسلمین محمدحسن رستمیان در گفتگو با خبرنگار سیاسی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به عملیات موشکی ایران علیه صهیونیست‌ها گفت: موشک‌های عملیات وعده صادق ۲ صد درصد به سرزمین‌های اشغالی رسید و حدود ۹۰ درصد آن به اهداف از پیش تعیین‌شده اصابت کرد که این نشان از موفقیت بالای عملیات است.

امام جمعه دامغان با بیان اینکه در این عملیات فقط مناطق نظامی هدف قرار گرفت و رژیم صهیونیستی تلفات بالایی داد، افزود: با وجود مخفی‌کاری رسانه‌ای دشمن مطرح شد که حدود ۱۸۰ نظامی رژیم جنایتکار صهیونیستی به درک واصل شدند.

وی با اشاره به اینکه چشم دنیا به این عملیات خیره شد، اظهار کرد: اکنون در حال جنگ هستیم؛ اما خط مقدم جنگ در غزه و لبنان است و در آنجا با قوت و قدرت و اراده مصمم مقابل دشمن وحشی ایستاده‌ایم و این بازدارندگی بالا به برکت انقلاب اسلامی است.

رستمیان تصریح کرد: دشمن به این نتیجه رسیده و اعتراف کرده که از جهت نظامی کاری بیش‌تر از این از دستش بر نمی‌آید و امید او به جنگ روانی است.

این مقام مسئول با تأکید بر اینکه باید مراقب جنگ روانی دشمن بود، اظهار کرد: می‌بایست آمادگی لازم برای تبیین داشته و مراقب تلاش‌های دشمن باشیم؛ چرا که جنگ روانی آمادگی و دفاع همگانی می‌طلبد.

به گفته وی، باید بصیرت لازم برای رویارویی با جنگ روانی و پاسخ به دروغ‌های دشمن را داشته باشیم.

رستمیان با تأکید بر توکل و توجه به خدا و وعده‌های الهی بیان کرد: باید پیروزی‌ها را از خدا بدانیم و مغرور نشویم و حواسمان باشد که خدای متعال اراده کرده که با ایستادگی این ملت و توان نظامی جبهه بزرگ و توانمند مقاومت دشمن را نابود کند.

این مقام مسئول از شهدا و تأثیر بیش‌تر آن‌ها بر اتفاقات و پیروزی‌ها یاد کرد و از شهدای شاخص جبهه مقاومت به‌ویژه شهید سید حسن نصرالله نام برد و تأکید کرد: میدان عمل و اثرگذاری شهدا بعد از شهادت نه‌تنها کم نمی‌شود بلکه به‌مراتب بیش‌تر هم خواهد شد.

انتهای خبر/

درباره نویسنده

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از