حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
مسئول سازمان گردشگری و راهیان‌نور سپاه استان سمنان:

راهیان‌نور فرصتی برای جهادتبیین است

راهیان‌نور فرصتی برای جهادتبیین است

مسئول سازمان اردویی گردشگری و راهیان‌نور سپاه استان سمنان گفت: راهیان‌نور بهترین بستر برای جهاد تبیین و امیدآفرینی در اقشار مختلف جامعه است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط عمومی سپاه استان سمنان، حیدر عربی در رابطه با رویکرد تبیینی اعزام به اردوی راهیان نور، گفت: در رویکرد جدید برنامه‌ریزی و اجرای اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی مناطق عملیاتی جنوب کشور بازدید از دستاوردهای مختلف علمی، صنعتی و دانش‌بنیان در دستور کار قرار دارد.

 

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه استان سمنان با اشاره به آغاز اعزام کاروان‌های راهیان‌نور دانش‌آموزی استان سمنان از هفته اول آذرماه سال جاری اظهار داشت: با هماهنگی و همکاری دستگاه‌های اجرایی و اداره کل آموزش‌وپرورش استان سمنان اردوهای راهیان‌نور دانش‌آموزی باهدف اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر سراسر استان سمنان در حال اجرا است.

 

وی  با تأکید بر اهمیت نقش جهاد تبیین و امیدآفرینی در اردوهای راهیان‌نور تصریح کرد: بر اساس تجارب موفق اردوهای راهیان پیشرفت، برنامه‌ریزی در خصوص بهره‌گیری از ظرفیت برجسته دستاوردها و افتخارات علمی، صنعتی و فناوری‌های مختلف در استان خوزستان برنامه بازدید از مکان‌هایی همچون سد کرخه و پروژه‌های مختلف صنعتی و نفتی باهدف آشنایی نوجوانان با این دستاوردها و تجلی دانش بومی متخصصان و صنعتگران ایرانی در دستور کار قرار گرفته است.

 

این مقام مسئول  در ادامه افزود: تمهیدات ویژه‌ای برای خدمت‌رسانی و استمرار ارتباط با زائران در فضای مجازی و شبکه‌های پیام‌رسان اجتماعی داخلی در جهت ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در نظر گرفته شده است.

 

مسئول سازمان اردویی، گردشگری و راهیان‌نور سپاه استان سمنان خاطرنشان کرد: اردوگاه شهید شوکت‌پور در شهرستان اندیمشک و همچنین اردوگاه شهید شاطری در خرمشهر با حضور خادمین شهدا خواهر و برادر با ارائه خدمات اسکان، تغذیه و برنامه‌های متنوع فرهنگی به زائران خدمت‌رسانی می‌کنند.

 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از