حالت تاریک
  • جمعه, 1403/06/30 شمسی | 2024/09/20 میلادی
رئیس هیئت ورزش جانبازان و توان‌یابان استان سمنان:

ورزشکاران توانیاب استان سمنان ۳۲ مدال کسب کردند

ورزشکاران توانیاب استان سمنان ۳۲ مدال کسب کردند

رئیس هیئت ورزش جانبازان و توان‌یابان استان سمنان گفت: ورزشکاران این هیئت طی دو سال اخیر ۳۰ مدال ملی و دو مدال بین‌المللی کسب کردند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ نعمت‌الله نعمتی با اشاره به کسب مدال توسط توان‌یابان استان، گفت: محمدرضا امینی تیرانداز دامغانی در جام جهانی ۲۰۲۲ تیراندازی معلولان به میزبانی کره جنوبی در سه ماده‌های p۴،p۳ و R۵ مدال‌های نقره و برنز را از آن خود کرد.

 

وی ادامه داد: کسب مدال نقره جام جهانی ۲۰۲۳ کره جنوبی در رشته میکس تفنگ‌بادی ۱۰ متر جانبازان و معلولان از دیگر افتخارات امینی در عرصه بین‌المللی است.

 

رئیس هیئت ورزش جانبازان و توان‌یابان استان سمنان گفت: مبینا ساوه از دیگر ورزشکاران قهرمان بین‌المللی از استان سمنان است که در مسابقات پاراآسیایی بحرین در رشته دومیدانی موفق به کسب طلا شد.

 

وی اضافه کرد: بیش از ۴۵۰ ورزشکار عضو هیئت ورزش جانبازان و توان‌یابان استان سمنان هستند که ۱۸۰ نفر آنان را بانوان و ۲۷۰ نفر را مردان تشکیل می‌دهند.

 

به گفته نعمتی، هیئت ورزش جانبازان و توان‌یابان مجموعه‌ای از ورزش‌ها از جمله بسکتبال با ویلچر، والیبال نشسته، تیراندازی، تنیس‌روی‌میز و بوچیا را زیرپوشش دارد و به‌واسطه همین موضوع، انتظار می‌رود حمایت مالی از این هیئت ورزشی بهبود یابد.

 

منبع:خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از