حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/02/19 شمسی | 2024/05/08 میلادی
امام جمعه گرمسار:

اجرای طرح «نور» مطالبه عمومی است

اجرای طرح «نور» مطالبه عمومی است

امام جمعه گرمسار گفت: امنیت و ارامش روانی در جامعه نیازمند حفظ حریم حجاب است و بسیاری از خانواده‌ها از بی‌حجابی ایجاد شده در جامعه گله‌مند هستند، فلذا اجرای طرح «نور» مطالبه عمومی است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید علیرضا آرامی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، با اعلام حمایت از اجرای طرح نور توسط فراجا گفت: اجرای طرح «نور» در واقع اجرای دستورات دینی و قوانین شرعی است و رعایت حجاب جزو قوانین جمهوری اسلامی است.

آرامی ابراز کرد: امروز مسئله عدم رعایت حجاب در جامعه معضل بسیاری از خانواده‌ها شده است و امنیت و سلامت خانواده‌ها در معرض خطر قرار گرفته و فلذا اجرای طرح‌های این‌چنینی مطالبه عمومی جامعه است.

امام جمعه گرمسار در ادامه افزود: همان‌گونه که مردم برای حفظ امنیت خود از نیروی انتظامی انتظار اجرای قانون را دارند می‌بایست برای اجرای قانون خداوند نیز با نیروی انتظامی همکاری کنند تا شرع و عرف دین در جامعه اجرایی شود.

وی همچنین با بیان اینکه دین خداوند مظلوم است، خاطرنشان کرد: بی‌حجابی خلاف قانون خداوند است و عدم اجرای حجاب برای جامعه مضر است و مقابله با آن ایستادگی در برابر قانون خداوند است.

بنا به گفته آرامی هدف خداوند از واجب کردن حجاب قطعاً آزار بندگان و قراردادن آنها در تکلف و سختی نبوده است؛ بلکه اجرای آن سبب آرامش جامعه خواهد شد و باید در این مسیر نیروی‌انتظامی را که  پیش‌قدم در حفظ ثبات و امنیت روانی در جامعه شده است، حمایت کنیم.

کسانی که با اجرای طرح امر به معروف و نهی از منکر مقابله کرده و نسبت به آن جبهه می‌گیرند در واقع مقابل احکام دین ایستاده‌اند و البته برخورد نیروهای فراجا باید با قول لین و نصیحت‌گونه باشد که خوشبختانه تاکنون این‌ چنین بوده و نتایج خوبی هم حاصل شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین آرامی در نهایت خاطرنشان کرد: در این مسیر باید همگان نیروی انتظامی را برای اجرای صحیح و بدون حاشیه این طرح همراهی کنیم تا معاندان و دشمنان که هدفشان سقوط و انحطاط اخلاقی جامعه اسلامی است به  اهداف شومشان نرسند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از