حالت تاریک
  • شنبه, 1403/02/15 شمسی | 2024/05/04 میلادی
امام جمعه میامی:

اجرای طرح «نور» نیازمند همراهی همگانی است

اجرای طرح «نور» نیازمند همراهی همگانی است

امام جمعه میامی گفت: هدف از اجرای طرح نور بازگرداندن جامعه به مسیر عرف و شرع است و امیدوار هستم همگان نیروی انتظامی را در این طرح یاری کنند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین محمد عزیزی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ در خصوص اجرای «طرح نور» در زمینه عفاف و حجاب گفت: قطعاً هر طرح و برنامه‌ای که موجب رشد و تعالی جامعه اسلامی شود، معاندان با آن مقابله کرده و در تحقق آن سنگ‌اندازی می‌کنند که ما در مقابل وظیفه داریم نیروی انتظامی را در اجرای این طرح پشتیبانی کنیم.

امام جمعه میامی در ادامه افزود: باید در این مسیر تمام دستگاه‌های فرهنگی و متولیان امر مانند نهاد امر به ‌معروف و نهی‌ از منکر و فرهنگ و ارشاد و نهادهای تربیتی پشتیبان نیروهای فراجا باشند تا این طرح به نحو احسن و بدون حاشیه انجام شود.

بنا به گفته عزیزی، هدف از اجرای این طرح قطعاً برخورد قهری و تشکیل پرونده نیست، بلکه هدایت جامعه به سمت قانون‌مداری و رعایت شرع و عرف اجتماعی مدنظر است.

وی همچنین ابراز کرد که حمایت از این طرح باید در فضای مجازی و زمین ‌بازی دشمن با انتشار محتوای مناسب و تأثیرگذار در زمینه عفاف و حجاب باشد تا موجب همراهی بیشتر جامعه و مأیوس کردن دشمنان شود.

عزیزی با بیان اینکه همه باید همگام با یکدیگر نیروی انتظامی را پشتیبانی و همراهی کنیم، بیان کرد: با اقدام نیروی انتظامی بی‌حجابی بسیار کاهش یافته و امیدوار هستیم مردم همراهی لازم را داشته باشند.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین عزیزی در نهایت بیان کرد: نیروهای فراجا نوک پیکان هستند و همیشه پیش‌گام در حفظ آبروی نظام و دستاوردهای آن بوده‌اند و در این مسیر شهدای زیادی را تقدیم کرده‌اند که باید مظلومیت و اقتدار نیروهای فراجا به تصویر کشیده شود.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از