حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/04/17 شمسی | 2024/07/07 میلادی
معاون هماهنگ‌کننده سپاه استان سمنان خبر داد:

اعزام ۲۵۰۰ دانش‌آموز سمنانی به راهیان‌نور

اعزام ۲۵۰۰ دانش‌آموز سمنانی به راهیان‌نور

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان از اعزام ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان دختر و پسر این استان به مناطق عملیاتی جنوب کشور در قالب برگزاری اردوی راهیان‌نور خبر داد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» به نقل از روابط‌عمومی سپاه استان سمنان، علی خالقیان از اعزام دانش‌آموزان دختر و پسر استان سمنان در مقاطع متوسطه اول و دوم به مناطق عملیاتی جنوب کشور خبر داد.

وی خاطرنشان کرد: ۲ هزار و ۵۰۰ نفر از دانش‌آموزان استان سمنان مقاطع متوسطه اول و دوم رده‌های نهم، دهم، یازدهم و دوازدهم به مناطق جنگی استان خوزستان در قالب اردوی راهیان‌نور اعزام می‌شوند.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه قائم آل محمد (عج) سپاه قائم آل محمد (عج) استان سمنان عنوان کرد: در ابتدا یک هزار و ۲۰۰ دانش‌آموز دختر استان سمنان به مناطق عملیاتی اعزام می‌شوند و در مرحله بعدی نیز اعزام یک هزار و ۳۰۰ دانش‌آموز پسر را به این مناطق خواهیم داشت.

خالقیان با اشاره به اینکه در کنار برگزاری اردوی راهیان‌نور برنامه‌ریزی‌ها برای اعزام دانش‌آموزان به اردوی راهیان پیشرفت و جهاد تبیین نیز انجام شده است، گفت: با استفاده از ظرفیت روایتگری راویان و مبلغان تبیین سبک و سیره و راه شهدا گران‌قدر کشورمان انجام می‌شود.

وی بیان کرد: اعزام دانش‌آموزان به اردوهای راهیان‌نور با کمک و همراهی و مشارکت تمامی دستگاه‌های اجرایی اعم از فرمانداری‌ها، استانداری سمنان و آموزش‌وپرورش استان سمنان انجام می‌شود.


انتهای خبر/

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از