حالت تاریک
  • جمعه, 1403/04/15 شمسی | 2024/07/05 میلادی
مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان خبر داد:

افتتاح ۱۳ طرح شهرک‌های صنعتی استان سمنان

افتتاح ۱۳ طرح شهرک‌های صنعتی استان سمنان

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان گفت: افتتاح ۱۳ طرح عمرانی و زیربنایی در این استان با اعتبار بیش از یک‌هزار و ۸۰۰ میلیارد ریال همزمان با دهه تولید و تجارت(یکم تا دهم تیرماه) و در چله خدمت شهید جمهور برنامه‌ریزی شد.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ محمدرضا باقری در خصوص راه‌اندازی واحدهای شهرک صنعتی استان سمنان گفت:  ۴۴ واحد کارگاهی شامل ۱۰ واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی ایوانکی، ۲۴ واحد سوله‌های کارگاهی دانش‌بنیان در شهرک صنعتی سمنان و ۱۰ واحد سوله کارگاهی در شهرک صنعتی شاهرود، هم‌زمان با دهه تولید و تجارت بهره‌برداری می‌شود.

وی بیان کرد: اجرای خط تغذیه گاز به طول 07/2 کیلومتر در شهرک صنعتی شاهرود و شبکه توزیع گاز و ایستگاه TBS در شهرک صنعتی شاهرود از دیگر طرح‌های قابل افتتاح در چله خدمت به شمار می‌رود.

مدیرعامل شرکت شهرک‌های صنعتی سمنان تصریح کرد: بهره‌برداری از مخزن هوایی فلزی ۲۰۰ مترمکعبی در شهرک صنعتی شاهرود و منبع بتنی ۲ هزارمترمکعبی در شهرک صنعتی گرمسار از دیگر طرح‌های آماده افتتاح در دهه تولید و تجارت امسال است.

وی خاطرنشان کرد: شبکه روشنایی و ۲۰ کیلوولت در گام توسعه شهرک صنعتی گرمسار و نصب انشعابات برق در شهرک صنعتی دامغان در چله خدمت بهره‌برداری می‌شود.

این مقام مسئول با اشاره به تکمیل ساختمان اداری با زیربنای ۱۴۰ مترمربع در شهرک صنعتی سرخه، اظهار کرد: اجرای جدول، پل، زیرسازی و آسفالت در شهرک صنعتی سمنان، و آسفالت در ورودی این شهرک و همچنین اجرای جدول و عملیات خاکی در منطقه ویژه اقتصادی سمنان از دیگر طرح‌های عمرانی قابل افتتاح است.

منبع: خبرگزاری ایرنا

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از