حالت تاریک
  • جمعه, 1403/02/28 شمسی | 2024/05/17 میلادی
دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان سمنان:

انتخابات نماد واقعی دموکراسی در کشور است

انتخابات نماد واقعی دموکراسی در کشور است

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان سمنان گفت:دموکراسی در کشور ما با رأی مردمی معنا می‌شود و قطعاً اگر مردم در صحنه نباشند و نظام ولایی را همراهی نکنند باید منتظر طمع بیگانگان برای دست‌درازی به کشور باشیم.

نجفعلی انتظاری در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ با تأکید بر لزوم مشارکت حداکثری در ماراتن سیاسی حال حاضر کشور گفت: میزان بازخورد و تأثیرگذاری اقدامات داخلی را می‌بایست با مواضع دشمن سنجید و زمانی که یک اقدام سبب می‌شود توپخانه‌های دشمن فعال شده و شروع به تخریب کنند؛ یعنی ما کارمان را درست انجام داده و باید در همان خط پیش برویم.

دبیر حزب موتلفه اسلامی در ادامه افزود: انتخابات امسال دارای اهمیت در ابعاد ملی و بین‌المللی است و این اهمیت در حدی است که رهبر معظم انقلاب اسلامی از ابتدای سال جاری بارها در سخنان خود بر لزوم مشارکت تأکید داشته‌اند.

انتظاری خاطرنشان کرد: مشارکت و حضور گسترده معادلات بیگانگان از ضعف و سستی و عدم اتحاد در داخل کشور را برهم خواهد زد و قطعاً کسانی که چشم امیدشان بر قدرت جمهوری اسلامی است با این اتحاد وانسجام ملی به آینده امیدوار خواهند شد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی در استان سمنان همراهمی و پشتوانه مردمی را از ارکان نظام جمهوری اسلامی ایران دانست و در این‌ خصوص گفت: دموکراسی در کشور ما با رأی مردمی معنا می‌شود و قطعاً اگر مردم در صحنه نباشند و نظام ولایی را همراهی نکنند باید منتظر طمع بیگانگان برای دست‌درازی به کشور باشیم.

وی با بیان اینکه در 22 بهمن شاهد حضور پرشور و شعور مردم در صحنه بودیم، افزود:این نشان دهنده این است که دشمنی دشمنان علی‌رغم همه تنگناهای اقتصادی که برای مردم ایجاد کرده تاثیری در اتحاد و انسجام ملی نداشته و مردم بصیر و فهیم انقلاب اسلامی همواره حامی و پشتیبان ولایت‌فقیه خواهند بود.

بنا به گفته انتظاری مردم ما نظامی را همراهی می‌کنند که با خون شهدا رشد کرده و در حال حاضر این نهال که به درختی تنومند تبدیل شده با رأی مردم مقتدر و باصلابت خواهد ایستاد.

دبیر حزب مؤتلفه اسلامی با بیان اینکه در بسیاری از کشورها انتخابات فرمایشی و یا اجباری است اذعان داشت: به برکت انقلاب اسلامی در کشو ما تمام انتخابات با حضور خودجوش و داوطلبانه مردمی انجام شده و هیچگاه اجباری در کار نبوده و تاکنون نیز مردم نشان دادند که حفظ امنیت و اقتدار کشور برایشان مهم بده و این بار نیز با حضور در صحنه برگ زرین دیگری را در تاریخ انقلاب اسلامی ثبت خواهند کرد.

 انتهای خبر/

 

 

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از