حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/02/27 شمسی | 2024/05/16 میلادی
امام جمعه سرخه:

ایران، خیمه مقاومت در دنیا است

ایران، خیمه مقاومت در دنیا است

امام‌جمعه سرخه گفت: ایران خیمه مقاومت در نظر مردم دنیا است و چشم تمام مستضعفان و آزادی‌خواهان دنیا به مردم ایران است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین مهدی اشرف در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ گفت: باتوجه‌به اتفاقی که در حال حاضر در سرزمین‌های اشغالی در حال وقوع است، شاید از ابتدای تولد نامشروع رژیم منحوس صهیونیستی تا الان یعنی در حدود هفتاد و چند سال کم‌نظیر بوده است.

وی افزود: شیشه عمر این دیو پلید، آدمکش و کودک کش در حال شکستن است و در شرایط بسیار دشواری به سر می‌برد و تک‌تک اقداماتی که انجام می‌دهد نشان از کلافگی، حیرت، بی‌دست‌وپایی، بی‌عرضگی، اختلاف و درگیری داخلی بین ارکان رژیم صهیونیستی است.

امام‌جمعه سرخه ضمن بیان اینکه کارفرمای این رژیم منحوس که آمریکای جنایت کاراست هم دست به کارهایی می‌زند که در هیچ منطق نظامی و سیاسی پذیرفته شده نیست، افزود: این رژِیم منحوس وقتی وارد یک جنگ و درگیری می‌شود طبیعتاً اهدافی در عرصه‌های مختلف سیاسی، اقتصادی، نظامی، ملی و بین‌المللی دارد و هر کاری که انجام می‌دهد در راستای همان هدف است. 

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف ضمن اشاره به فعالیت‌های اخیر رژیم صهیونیستی ابراز کرد: علی‌رغم اینکه این رژیم می‌خواهد  خودش را قربانی و مدافع از حریم خودش معرفی کند، کارهایشان باعث شده تا آبروی خود رژیم صهیونیستی از بین برود، و در واقع  با هر اقدامی که می‌کند نفرت جهانی را نسبت به خود  برانگیخته و این نشان از دست‌پاچگی، نفهمی، نداشتن برنامه و حماقت در محاسبات نظامی و سیاسی است.

وی تأکید کرد: رسانه در دست صهیونیست‌هاست و مردم فلسطین و به‌ویژه حماس و غزه رسانه فراگیر و مؤثری را در اختیار ندارند؛ اما در تمام دنیا تحرکات مختلفی بر علیه رژیم صهیونیستی در جریان است و نفرت رژیم صهیونیستی در قلب‌های مردم دنیا نهادینه شده و افکار عمومی حق را به مردم فلسطین می‌دهد.

امام‌جمعه سرخه ادامه داد: رژیم صهیونیستی دست‌پاچه و وقیح اقداماتی همچون حمله به «کاروان آشپزخانه مرکزی جهانی» و حمله به سفارت ایران در سوریه را انجام می‌دهد و با این اقدامات، هیچ حامی‌ برای دفاع  رژیم صهیونیستی وجود نخواهد داشت و افکار عمومی و ائتلاف بین‌المللی هم بر علیه او بسیج خواهند شد و بی‌شک رژیم صهیونیستی مرگ تدرجی خود را مشاهده خواهد کرد.

وی ضمن بیان اینکه افکار عمومی نسبت به نظم بی‌رحم جهانی به نفع مستکبرین و استعمارگران و به ضرر مظلومان و مستضعفان معترض است،  تشریح کرد: این نظم بی‌رحم جهانی موجب شورش و خیزش عمومی بر علیه این نظم حاکم بر دنیا شده است.

حجت‌الاسلام‌والمسلمین اشرف تصریح کرد: تعرضی که رژیم صهیونیستی  نسبت به سرداران کشورمان داشته است کاملاً برای ما  مشخص است و این یک بحث ملی برای  مبارزه با رژیم صهیونیستی است. 

امام‌جمعه سرخه هم چنین از تمام مردم شریف، بصیر، آگاه، شهیدپرور و ولایت‌مدار ایران اسلامی دعوت کرد تا پرشورتر از همیشه در راهپیمایی روز قدس با قصد قربت شرکت کرده و آن‌گونه که لازم هست انجام‌وظیفه کنند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از