حالت تاریک
  • پنج‌شنبه, 1403/04/14 شمسی | 2024/07/04 میلادی
امام جمعه شهرستان آرادان:

ایران اسلامی هرگز سقوط نخواهد کرد

ایران اسلامی هرگز سقوط نخواهد کرد

امام جمعه شهرستان آرادان گفت:ایران تحت‌فشارهای زیادی بوده؛ اما هرگز فروپاشی را نخواهد دید و این کشور صاحب آن امام زمان است.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌والمسلمین جلیل شریفی‌نیا در خطبه‌های نمازجمعه این هفته شهرستان آرادان با اشاره به برکات مکتب فاطمی گفت: تربیت فرزندان پیرو مکتب حضرت زهرا (س) باعث شده است که امروز شاهد نابودی ظالمان و مستکبران عالم باشیم.


خطیب جمعه شهرستان آرادان در ادامه افزود: ملت بزرگ ایران در روز ۹ دی متحد و منسجم با یکدیگر در مقابل بزرگترین و سهمگین ترین توطئه و تحرک دشمن ایستادگی کردند و خیانت کارانی که با رمز تقلب به دنبال نابودی ایران اسلامی بودند توطئه شان را به خودشان بازگرداند.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریفی‌نیا با بیان اینکه عده‌ای با بی‌بصیرتی اسیر توطئه دشمن شدند، ابراز کرد: به قول برخی بزرگان ۸ ماه فتنه سال ۸۸ از ۸ سال جنگ تحمیلی سخت تر بود به جهت آنکه شناخت دشمن کار دشواری بود و کسانی که از خود نظام و ملت بودند در برابر مردم قرار گرفته بودند.


بنا به گفته خطیب جمعه شهرستان آرادان یکی از شئون مهم عاقبت‌به‌خیری بنا به گفته حاج قاسم دلدادگی به سکان‌دار کشتی انقلاب است و این کشور صاحب دارد و هر کشوی تاکنون با این حجم از تحریم ظالمانه و فشارهای شیطانی روبرو می‌شد تا کنون فرومی‌ریخت و نابود می‌شد.


امام‌جمعه شهرستان آرادان با بیان اینکه سفیر سابق انگلستان اعتراف می‌کرد که با مطالعه تاریخ ایران دریافته که این کشور تاکنون باید ۱۷ بار با خاک یکسان می‌شد؛ اما شاهد هستیم که روزبه‌روز بر اقتدار ایران افزوده می‌شود، افزود: در جنگ جهانی اول وقتی قوای روس و انگلستان و آلمان و … وارد ایران شدند و قحطی و فشار روی مردم واردآمده بود، آیت‌الله نائینی استاد آیت‌الله خویی و آیت‌الله حکیم در عالم خواب حضرت صاحب‌الزمان (عج) را دیدند که فرمودند ایران خانه ما است.


حجت‌الاسلام‌والمسلمین شریفی‌نیا با بیان اینکه ایران تحت‌فشارهای زیادی بوده؛ اما هرگز فروپاشی را نخواهد دید، افزود: ایران مهد شهدایی مانند شهید سلیمانی و شهید رضی موسوی است که مجاهدت‌های فراوانی را در راه اعتلای انقلاب و اسلام کرده‌اند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از