حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/18 شمسی | 2024/09/08 میلادی
امام جمعه سرخه:

کشور نیازمند فضای همدلی و آرامش است

کشور نیازمند فضای همدلی و آرامش است

امام جمعه سرخه گفت: برای پیش‌بردن اهداف باید فضای وفاق و آرامش‌بخشی بر کشور حاکم باشد.

 به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حجت‌الاسلام‌ والمسلمین مهدی اشرف در خطبه‌های نمازجمعه این هفته سرخه با اشاره دیدار مقام معظم رهبری با نمایندگان مجلس، گفت: برای پیش‌بردن اهداف باید فضای وفاق و آرامش بخشی بر کشور حاکم باشد.

امام جمعه سرخه با اشاره به اینکه همچنان بعد از اتمام انتخابات در کشور برخی هنوز بر طبل اختلافات می‌کوبند و در فضای انتخابات باقی‌مانده‌اند، افزود: همین امر باعث سوءاستفاده و عقده‌گشایی برخی افراد کوردل از نظام می‌شود.

 وی با تأکید بر اینکه همه باید به همدیگر کمک و همراهی کنیم، اظهار کرد: به فرموده حضرت آقا کارها را رفاقتی همراه با نقد منصفانه پیش ببریم.

اشرف تصریح کرد: نقد منصفانه یعنی طوری و زمانی مطرح کنیم که کمک به رفع آن نقص باشد نه اینکه تشویش و اضطراب ایجاد کند.

امام‌ جمعه سرخه با اشاره به همراهی و همکاری دولت و نمایندگان با یکدیگر، گفت: نمایندگان هم باید همراهی حداکثری را برای تعیین صلاحیت وزرا داشته باشند.

وی افزود: رئیس‌جمهور هم باید افرادی که سابقه و فعالیت درخشانی دارند به مجلس معرفی کند که محل بحث و جدل در مجلس نشود.

اشرف ضمن گرامی‌داشت سالروز عملیات غرورآفرین مرصاد، افزود: عملیات مرصاد و مقابله با منافقین از چند روز قبل شروع شده بود و تیپ ۱۲ قائم (عج) سمنان از همان ابتدا مأموریت ویژه‌ای در آن منطقه داشت.

وی با اشاره به غرورآفرینی‌های مردم یمن گفت: کشور یمن و انصارالله این روزها با حمایت از مردم مظلوم غزه همراه با عملیات پیچیده‌ای توانستند به قلب تل‌آویو نفوذ کنند و اهدافی را مورد اصابت قرار دهند.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از