حالت تاریک
  • یکشنبه, 1403/06/18 شمسی | 2024/09/08 میلادی
دبیر ستاد انتخابات استان سمنان:

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از اسفندماه آغاز می‌شود

تبلیغات نامزدهای انتخاباتی از اسفندماه آغاز می‌شود

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان گفت: اسفندماه فرایندهای تبلیغات نامزدهای انتخابات آغاز می‌شود، و تا قبل از آن نامزدها با رعایت مرّ قانون می‌بایست از تبلیغات زودهنگام به‌صورت جدی دوری کنند.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»، حسین شجاعی با بیان اینکه نامزدهای انتخابات که صلاحیت شأن تأیید شده می‌توانند حوزه انتخابیه خود را یک‌بار تغییر دهند، گفت: طبق مصوبه ستاد انتخابات کشور این نامزدها تا بیست و ششم بهمن‌ماه فرصت این کار را دارند.

وی با بیان اینکه طبیعتاً بعدازاین روز دیگر امکان نامزدی در حوزه‌های انتخابیه دیگر وجود ندارد، تأکید کرد: روش تغییر حوزه انتخابیه نیز حضور فرد در فرمانداری حوزه‌ای است که در آن نام‌نویسی کرده است.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان با بیان اینکه فرمانداری محل ثبت‌نام درخواست نامزد را برای فرمانداری حوزه انتخابیه دوم ارسال می‌کند، ابراز کرد: تنها در این صورت است که حوزه انتخابیه افراد جابه‌جا خواهد شد.

شجاعی با بیان اینکه فهرست نهایی نامزدهای انتخابات مجلس شورای اسلامی و خبرگان رهبری اول اسفندماه اعلام می‌شود، افزود: هم اکنون در فرصت بررسی اعتراض عدم احراز و عدم تأیید صلاحیت نامزدها هستیم.

وی با بیان اینکه در اسفندماه فرایندهای تبلیغات نامزدهای انتخابات آغاز می‌شود، افزود: قبل از آن نامزدها با رعایت مرّ قانون می‌بایست از تبلیغات زودهنگام به‌صورت جدی دوری کنند.

دبیر ستاد انتخابات استان سمنان همچنین گفت: تمام مایحتاج موردنیاز شعب اخذ رأی در استان احصا و برای رفع آنها تلاش شده تا شاهد حضور پرشور مردم در انتخابات باشیم.

منبع:خبرگزاری مهر

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از