حالت تاریک
  • سه‌شنبه, 1403/02/11 شمسی | 2024/04/30 میلادی
به همت دولت سیزدهم؛

۲۰۱ واحد تولیدی در استان سمنان احیا شد

۲۰۱ واحد تولیدی در استان سمنان احیا شد

به همت دولت سیزدهم، 201 واحد تولیدی راکد در استان سمنان به چرخه فعالیت بازگشتند.

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ نشست خبری پیرامون دومین دور سفر ریاست محترم جمهوری به استان سمنان ظهرامروز در محل سالن ولایت استانداری سمنان به ریاست استاندار سمنان و اصحاب رسانه برگزار شد.

سید محمدرضا هاشمی، ضمن بیان حضور ریاست‌جمهوری در سفر یک‌روزه به استان گفت: علاوه بر مراسم استقبال از هیئت دولت شروع برنامه اصلی شهرستان سمنان از ساعت ۹ صبح در مسجد امام خمینی (ره) خواهد بود و امیدواریم مردم همیشه در صحنه استان سمنان با در نظر گرفتن میهمان‌نوازی در جهت استقبال از ریاست جمهوری حضور شکوهمندی داشته باشند.

استاندارسمنان خاطرنشان کرد: اولین سفر ریاست‌جمهوری در سال ۱۴۰۳ با سفر یک‌روزه به استان سمنان آغاز خواهد شد در جریان این سفر یک دیدار در مرکز استان از میدان امام خمینی (ره) به سمت مسجد امام خمینی (ره) به‌عنوان نماد تاریخی و اصالت مردم برگزار خواهد شد.

وی در ادامه افزود: انتظار می‌رود مردم مهمان‌نواز استان سمنان به‌ صورت خودجوش با برگزاری مراسم استقبال حق مهمان‌نوازی را به جا آورده و موجب سربلندی استان سمنان در مقابل استان‌های دیر کشور شوند.

این مقام مسئول به بررسی اهمیت بالای سفر رئیس‌جمهور پرداخت و تصریح کرد: در سال ۱۴۰۳ اولین سفر رئیس‌جمهور به دیار مردم خون‌گرم استان سمنان بوده و با توجه‌ به حمله پهپادی سپاه پاسداران در چند روز گذشته تمام رسانه‌های داخلی و خارجی نظاره‌گر مراسم هوشمندانه استقبال مردم استان سمنان از رئیس‌جمهور خواهند بود.

استاندار سمنان ضمن بیان برگزاری دومین دیدار رئیس‌جمهور در شهر شاهرود اظهار کرد: ساعت ۱۶ در استادیوم ورزشی شهرستان شاهرود مراسم استقبال و دیدار مردم شهرستان شاهرود برگزار خواهد شد.

وی در رابطه‌ با برنامه‌های در دست اقدام با حضور ریاست‌جمهوری اظهار کرد: افتتاح پروژه‌ها، برگزاری جشن احیا، برگزاری شورای اداری به ریاست رئیسی و جشن واگذاری زمین برای جوانی جمعیت از جمله برنامه‌های کلان در این سفر خواهد بود.

هاشمی خاطرنشان کرد: وزرای همراه ریاست‌جمهوری به شهرستان‌های ستان سمنان سفر خواهند کرد و پس از جمع‌آوری موضوعات برنامه‌ها در برنامه شورای اداری مطرح خواهد شد و موافقت رياست‌جمهوری مبنی بر تصویب طرح‌های نیمه تمام استان در دستور کار قرار داد.

استاندار تصریح کرد: به همت دولت سیزدهم بیش از ۲۰۱ واحد تولیدی 100 درصد تعطیل احیا شده و به چرخه تولید بازگشته است و پرداخت بیش از ۳ هزار و ۲۰۰ میلیارد تسهیلات در این مدت‌ زمان تأمین شده است.

هاشمی در پایان افزود: حضور مردم مهمان‌نواز و همیشه در صحنه استان موجب غرور و سربلند استان خواهد شد و همین حضور تأثیری مثمرثمر در جهت اختصاص بودجه و رفع مشکلات استان بر جای می‌گذارد.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از