حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/02/12 شمسی | 2024/05/01 میلادی
مدیرکل بنیاد شهید استان سمنان:

تمهیدات سفر هیئت دولت اندیشیده شد

تمهیدات سفر هیئت دولت اندیشیده شد

مدیرکل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان گفت: هماهنگی و تمهیدات سفر رئیس‌جمهور به استان سمنان از جمله برنامه‌ریزی برای دیدارهای طرح سپاس و برپایی میزخدمت و ادای احترام رئیس‌جمهور در گلزار شهدا برنامه‌ریزی شده است.

به گزارش پایگاه خبری تحلیلی «مرآت»؛ به نقل از روابط عمومی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان، اولین جلسه شورای معاونان و اطلاع‌رسانی بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان در سال جاری با موضوع «هماهنگی و تمهید مقدمات سفر ریاست‌جمهوری به استان سمنان» با حضور مدیرکل، مسئول حوزه نمایندگی ولی‌فقیه در بنیاد شهید و امورایثارگران استان سمنان و سایر اعضا برگزار شد.

در ابتدای این نشست حسین شکرویان، طی سخنانی ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان با اشاره به برخی از مهمترین توفیقات و دستاوردهای بنیاد شهید و امورایثارگران استان سمنان در سال گذشته گفت: باید از تمامی ظرفیت‌ها برای خدمت‌رسانی هرچه شایسته‌تر به ایثارگران و کسب رضایت آنان استفاده کرد.

وی ادامه داد: طی دومین سفر قریب‌الوقوع ریاست‌جمهوری در نظر داریم میز خدمت بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان را با حضور معاونان و مدیران‌کل ستاد دایر کنیم که امیدواریم به یاری خداوند روند رسیدگی و پاسخگویی به مطالبات و مشکلات جامعه هدف نتایج مثبت و پر خیر و برکتی را به دنبال داشته باشد.

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران استان سمنان با اشاره به پاره‌ای از ضعف‌ها و مشکلات برنامه عملیاتی خاطرنشان کرد: باید کاستی‌ها و ضعف‌های برنامه عملیاتی هرچه سریعتر شناسائی و برطرف شود و از طرف دیگر همه همکاران باید برنامه عملیاتی را پایه و اساس فعالیت‌های این نهاد قلمداد کرده و امیدواریم امسال نیز همچون سال گذشته در اجرای این برنامه جزو استان‌های پیش رو باشیم.

در بخش پایانی این نشست اعضای جلسه در مورد هماهنگی دیدارهای طرح سپاس توسط ریاست جمهور، جلسه مسئولان نهاد ریاست جمهوری با ایثارگران، برپایی میز خدمت در مرکز استان و شهرستان‌های دامغان و شاهرود و آئین ادای احترام رئیس جمهور در گلزارهای شهدا به بحث و تبادل نظر پرداختند. 

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از