حالت تاریک
  • چهارشنبه, 1403/04/13 شمسی | 2024/07/03 میلادی
فرماندار سمنان خبر داد:

متقاضیان انتخابات به بازه زمانی ثبت‌نام توجه کنند

متقاضیان انتخابات به بازه زمانی ثبت‌نام توجه کنند

فرماندار سمنان به دو موضوع مهم در اطلاعیه شماره ۸ و ۹ ستاد انتخابات کشور خبر داد.

محمد بهرامی فرماندار سمنان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی مرآت  با اشاره به ثبت‌نام در انتخابات، گفت: به افراد واجد شرایط جهت ثبت‌نام و شرکت در انتخابات توصیه می‌شود که به بازه زمانی تعیین شده جهت انجام مراحل ثبت‌نام دقت داشته باشند.

 

فرماندار سمنان در ادامه خاطرنشان کرد: داوطلبان به اطلاعیه شماره ۸ و ۹ ستاد انتخابات کشور توجه ویژه داشته باشند چراکه در این اطلاعیه به ۲ موضوع خیلی مهم اشاره شده است.

 

وی در ادامه افزود: در اطلاعیه شماره ۸ به داشتن گواهی معتبر مبنی ۵ سال سابقه فعالیت اجرایی یا آموزشی یا پژوهشی و قضایی داوطلبان در هنگام ثبت‌نام تأکید شده است.

بهرامی اذعان داشت: داوطلبان می‌بایست باتوجه‌به قانون جدید انتخابات پیگیری صدور گواهی معتبر را جدی بگیرند و در این زمینه باتوجه‌به زمان‌بندی اقدام کنند.

فرماندار سمنان در ادامه افزود: باتوجه‌به اطلاعیه شماره ۹ ستاد انتخابات داوطلبان می‌بایست نسبت به ثبت حساب غیرتجاری خود در سامانه اقدام کنند.

 

بهرامی اذعان داشت: ثبت شماره‌حساب غیرتجاری جهت شفاف‌سازی در هزینه‌های انتخاباتی داوطلبان مثمرثمر خواهد بود و داوطلبان می‌بایست تمام هزینه‌های انتخاباتی فرد داوطلب صرفاً باید در این شماره‌حساب انجام گیرد.


انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از