حالت تاریک
  • جمعه, 1403/07/13 شمسی | 2024/10/04 میلادی
توزیع ۹۷ بسته‌ معیشتی و نوشت‌افزار در دامغان
رئیس اداره اوقاف دامغان خبر داد:

توزیع ۹۷ بسته‌ معیشتی و نوشت‌افزار در دامغان

رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان از توزیع ۲۷ بسته معیشتی و ۷۰ بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان این شهرستان در طرح قرار دوازدهم خبر داد.

حجت‌الاسلام والمسلمین رضا حاج‌حسینی در گفتگو با خبرنگار فرهنگی پایگاه خبری تحلیلی «مرآت» با اشاره به اجرای طرح اجتماعی و فرهنگی قرار دوازدهم در دامغان گفت: در این طرح نام و یاد امام زمان (عج) زنده می‌شود و از طرفی فرهنگ انفاق و خدمت به نیابت از امام عصر گسترش پیدا می‌کند.

 رئیس اداره اوقاف و امور خیریه شهرستان دامغان در ادامه افزود: هر ماه مهدی یاوران و خادمان امامزادگان سرمایه‌های معنوی مردم و زائرین را تبدیل به عمل صالح می‌کنند. 

وی با اشاره به اینکه مردم استقبال خوبی تاکنون از اجرای این طرح داشته‌اند، بیان کرد: شناسایی خانواده‌های نیازمند صورت گرفته و کمک‌ها بین آن‌ها توزیع می‌شود.

حاج‌حسینی همچنین تصریح کرد: امیدواریم با اجرای این طرح در شهرستان دامغان نیازمندی باقی نماند و محرومیت‌زدایی شود.

وی با بیان اینکه در این طرح در روز دوازدهم هر ماه به نیت حضرت مهدی (عج)، بسته‌های معیشتی و نوشت‌افزار بین نیازمندان توزیع می‌شود، اظهار کرد: در این ماه ۲۷ بسته معیشتی و ۷۰ بسته نوشت‌افزار بین نیازمندان شهرستان دامغان توزیع شد.

 حاج‌حسینی با اشاره به اینکه ارزش هر بسته معیشتی ۷۰۰ هزار تومان است، بیان کرد: بسته‌های نوشت‌‌افزار نیز به دانش‌آموزان کم‌برخوردار و بی‌بضاعت اهدا می‌شود.

وی با بیان اینکه تفاوت این طرح با ماه‌های قبل مشارکت ۴ بقعه بود، گفت: خادمان بقعه علی ولی، بکیر ابن اعین، حسینیه حضرت ابوالفضل دامغان و امامزاده محمد دیباج در طرح این‌ ماه سنگ تمام گذاشتن و خوب درخشیدند.

این مقام مسئول همچنین تصریح کرد: بقعه بکیر بن اعین ۱۲ میلیون تومان پول جهت کمک به حزب‌الله لبنان و جبهه مقاومت اهدا کرده است.

انتهای خبر/

لینک کوتاه خبر

نظر / پاسخ از